Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@23:54:25 GMT

سامانه جدید بارشی به خراسان رضوی نزدیک می شود

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۳۲۶۲

سامانه جدید بارشی به خراسان رضوی نزدیک می شود

مشهد- ایرنا- کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: یک سامانه جدید بارشی روز دوشنبه بعد از ظهر از سمت غرب وارد استان خراسان رضوی می شود.

فریدون سنگچولی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مطابق با نقشه های پیش یابی با ورود این سامانه، بارش نزولات آسمانی همراه با وزش شدید باد و کاهش دما در سطح استان آغاز می شود و تا آخر هفته ادامه می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی پیش بینی کرد که بیشترین بارندگی های این هفته خراسان رضوی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه رخ دهد.
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: میزان این بارش ها در حدود 40 میلیمتر پیش بینی می شود که در این صورت احتمال آبگرفتگی در سطح معابر هم وجود دارد.
سنگچولی افزود: برای امروز بعد از ظهر هم احتمال بارش خفیف و پراکنده در استان رضوی وجود دارد.
وی اضافه کرد: طی شب گذشته فریمان با صفر درجه سلسیوس و مه ولات با 18 درجه سلسیوس بالای صفر سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی بوده اند.
او گفت: طی روز گذشته کمترین دمای هوای شهر مشهد چهار درجه سلسیوس و بیشترین دمای هوای این شهر 13 درجه سلسیوس بالای صفر بوده است.
1922/2030

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بارندگي سامانه جديد بارشي استان خراسان رضوي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۳۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا/ثبت بارش ۱۱۹ میلی متری در شیرآباد

مریم نیکزادفر گفت: با فعالیت این سامانه بارشی از بامداد سه شنبه تا امروز بارش‌های خفیف و موثری در استان داشتیم و تاکنون بیشترین باران به میزان ۱۱۹ میلیمتر از شیرآباد خان ببین و ۱۱۴ میلیمتر از جعفر آباد گرگان ثبت شد.

او افزود: این سامانه به تدریج تا امشب از استان خارج می‌شود و فقط امشب و فردا احتمال بارش‌های خفیف و پراکنده در کوهستان وجود دارد.

نیکزادفر گفت: امروز مراوه تپه با ۱۲ درجه سردترین نقطه استان بود و بیشینه دما بین ۲۶ تا ۲۸ درجه در مناطق شمالی استان ثبت شد.

کارشناس هواشناسی گفت: فردا دمای هوا یک تا دو درجه افزایش خواهد یافت و تا اواسط هفته آینده آسمان استان پایدار پیش بینی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایدار‎ی‌های محلی در اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود
  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا/ثبت بارش ۱۱۹ میلی متری در شیرآباد
  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا
  • ۲۵ میلیمتر باران در مشهد بارید
  • بارش ۲۵ میلیمتر باران در مشهد
  • تداوم بارندگی‌ها در استان خراسان جنوبی
  • بارندگی ها در خراسان جنوبی ادامه دارد
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در خراسان جنوبی
  • اوج فعالیت سامانه‌بارش‌زا در اصفهان طی امشب/دما ۵ درجه‌ کاهش دارد
  • تدوام سامانه بارشی در استان تا فردا + فیلم