Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: تعداد اقامت‌ها در مراکز اقامتی استان اردبیل از ابتدای طرح نوروزی تاکنون بیش از ۹۰ هزار و ۱۰۰ نفر بوده است که این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش نزدیک به ۲۰ درصدی داشته است. ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، نادر فلاحی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: با تغییر محتوایی در موزه‌‌های استان میزان استقبال از این مراکز فرهنگی افزایش یافته است و تلاش و جدیت بر این است تا با اطلاع‌رسانی‌های لازم میزان بازدید از موزه‌های استان را افزایش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: براساس آمارهای به ثبت رسیده بیش از دو هزار و 100 نفر روز گذشته از موزه‌های استان اردبیل بازدید کردند.

بازدید از موزه‌های اردبیل 48 درصد افزایش یافتاردبیل| بازدید از موزه‌های اردبیل 43 درصد افزایش یافتاردبیل|8300 گردشگر نوروزی از موزه‌های اردبیل بازدید کردند

وی تصریح کرد: تعداد اقامت‌ها در مراکز اقامتی استان اردبیل از ابتدای طرح نوروزی تاکنون بیش از 90 هزار و 100 نفر بوده است که این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش نزدیک به 20 درصدی داشته است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل بیان کرد: در این مدت بیش از 185 هزار نفر از مراکز تاریخی، فرهنگی و توریستی بازدید کردند.

فلاحی افزود: با برگزاری برنامه‌های نوروزگاهی در سطح استان و با اجرای برنامه های آیینی و بازی‌های بومی و محلی و عرضه سوغات محلی به استقبال گردشگران می‌رویم.

انتهای پیام/ U

R41374/P1494/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۳۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موزه تاریخ کانون پرورش فکری کودکان ثبت ملی شد

به گزارش قدس آنلاین از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، موزه این کانون از مراکز قدیمی این مجموعه است که بخش‌های تونل زمان، سرداب، رمپ، اتاق کُره، راهرو، سالن نمایش و... را شامل می‌شود.

برهمین اساس این مجموعه به دلیل روش منحصر به فرد در ارائه آموزش تاریخ و محتوای فرهنگی و هنری در اقدامی مستمر، از نظر محتوایی موفق به ثبت ملی در سازمان میراث فرهنگی شده است.

همچنین این موزه به عنوان اولین بنا از مجموعه ساختمان‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان تهران به دلیل سازه و معماری خاصی که دارد از سوی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ثبت ملی بنا نیز دریافت کرده است.

بنای ارزشمند موزه تاریخ نزدیک به ۶ دهه قدمت دارد اما به عنوان اولین موزه کودکان و نوجوانان، فعالیت خود را از سال ۱۳۶۰ آغاز کرده است.

موزه تاریخ کانون بر اساس شیوه مخاطب و آموزش محور با ارائه محتوای تاریخ ایرانی اسلامی به کودکان و نوجوانان، نقش موثری در آموزش و یادگیری ماندگار مخاطبان خود دارد. این موزه میزبان دانش‌آموزان، کودکان و نوجوانان، خانواده‌ها، پژوهشگران، مربیان و مخاطبان فعال حوزه کودک و نوجوان و علاقه‌مندان برای بازدید و شرکت در برنامه‌های آموزشی است.

موزه تاریخ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در میدان شهدا، خیابان پیروزی، خیابان شهید اسپندی (افروز)، نبش کوچه نگران‌پور، پلاک ۷ واقع شده است.

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین تصادفات نوروزی | ثبت بیش از یک میلیون بازدید بهداشتی
  • سکانس‌هایی از فیلم مصلحت
  • استقبال گردشگران خارجی از سفر به گیلان
  • گردهمایی دو روزه مدیران مراکز نوآوری و ‌پارک‌های علم و فناوری به پایان می رسد
  • فعالیت ۳۳ مرکز اقامتی ترک اعتیاد در گلستان
  • پذیرایی موزه‌های آستان قدس رضوی از بیش از ۴۳ هزار زائر داخلی و خارجی
  • افزایش ۴ برابری برنامه‌های فرهنگی استان اردبیل
  • ۴۳ هزار نفر در نوروز ۱۴۰۳ از موزه های آستان قدس رضوی بازدید کردند
  • 43 هزار نفر در نوروز 1403 از موزه های آستان قدس رضوی بازدید کردند
  • موزه تاریخ کانون پرورش فکری کودکان ثبت ملی شد