Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-10@21:30:56 GMT

متمول‌ترین باشگاه‌های فوتبال جهان

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۳۳۱۲

به گزارش پارس نیوز، 

باشگاه رئال مادرید با پیشی گرفتن از منچستر یونایتد انگلیس، دو ماه گذشته به عنوان متمول ترین تیم دنیا شناخته شد.

اما همچنان این تیم اسپانیایی با ۷۵۰ میلیون یورو  پردرآمد ترین تیم دنیا شناخته می‌شود. گفته می‌شود نقل و انتقالات بازیکنان و درآمدزایی از طریق جذب اسپانسرینگ و تبلیغات به شدت و البته فروش سودآور کریستیانو رونالدو روی ثروت خالص این باشگاه پرطرفدار فوتبال تاثیرگذار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسلونای اسپانیا رقیب سنتی رئالی ها با ۶۹۰ میلیون یورو در رتبه دوم این لیست قرار دارند. منچستر یونایتد با ۶۶۶ میلیون در رتبه سوم و بایرن مونیخ آلمان با ۶۲۹ میلیون یورو در رتبه چهارم قرار گرفته است.

منچستر سیتی نیز با ثروت ۵۶۸ میلیون یورو در جایگاه پنجم این لیست قرار گرفت.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: رئال مادرید منچستر یونایتد تبلیغات کریستیانو رونالدو ثروت فوتبال اسپانیا یورو بایرن مونیخ انگلیس ثروت کریستیانو رونالدو منچستر یونایتد یورو پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۳۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میانگین دستمزد در کشورهای اروپایی چقدر است؟ (+ اینفوگرافی)

در مورد بهترین کشورهای اروپا مطالب زیادی نوشته شده است. از لحاظ قدرت اقتصادی، هشت کشور از ۲۰ اقتصاد بزرگ جهان و برخی از ثروتمندترین کشورهای جهان در اروپا هستند. چگونه همه اینها بر درآمد مردم سراسر اروپا تاثیر می گذارد؟

به گزارش روزیاتو، اینفوگرافی زیر میانگین حقوق ساعتی (به یورو) در سراسر اروپا را نشان می دهد. هر چه رنگ آبی‌تر باشد، حقوق ساعتی بالاتر است. داده های این اینفوگرافی از Eurostat استخراج شده و ارقام تا سال ۲۰۲۳ را نشان می دهند.

رتبه بندی کشورهای اروپایی بر اساس میانگین حقوق ساعتی

لوکزامبورگ، پایتخت خدمات مالی اروپا، بالاترین میانگین حقوق (۴۷ یورو در ساعت) را در سراسر این قاره دارد. این کشور همچنین دارای بالاترین سرانه تولید ناخالص داخلی در جهان است.

دانمارک و نروژ نیز حقوق بالایی (۴۲ یورو در ساعت) پرداخت می کنند، در حالی که سوئد (۲۶ یورو در ساعت) در میانه این رتبه بندی قرار می گیرد.

توجه: منبع، اطلاعاتی برای روسیه، بریتانیا، سوئیس، صربستان، بوسنی و هرزگوین، لیختن اشتاین، آندورا، سن مارینو، موناکو و شهر واتیکان ارائه نکرده است.

بلغارستان کمترین میانگین حقوق را در این مجموعه داده با ۸ یورو در ساعت دارد.

این نقشه نشان می دهد که اروپای شمالی و غربی متوسط دستمزد بیشتری نسبت به اروپای جنوبی و شرقی دارند که نشان دهنده تفاوت در توسعه اقتصادی و ثروت است.

با این حال، این شکاف همیشه وجود نداشته است. در واقع، تمدن‌های مستقر در مدیترانه قبلاً از ثروتمندترین تمدن‌های جهان بودند و از دسترسی دریا به شمال آفریقا بهره‌مند بودند.

اما در قرن شانزدهم و هفدهم، تجارت اقیانوس اطلس دسترسی به بازارهای بسیار بزرگتری را باز کرد و باعث رشد اقتصادی و انباشت ثروت برای نیمه غربی اروپا شد.

طبیعتاً نقشه میانگین حقوق نیز بازتابی از هزینه های زندگی است که بر قدرت خرید، انتخاب سبک زندگی و شرایط کلی اقتصادی افراد و خانواده ها تأثیر می گذارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی منچستر سیتی و رئال مادرید در دور رفت لیگ قهرمانان اروپا
  • ایران رتبه ۱۵ صادرات فولاد در جهان را داراست
  • خبرگزاری دولت: رتبه دوم ایران در جهان از نظر نرخ رشد اقتصادی
  • گل تماشایی لوئیس فیگو به منچستر یونایتد (8 آوریل، 2003) / فیلم
  • صعود یک‌پله‌ای فوتسال ایران در جهان
  • صعود یک پله‌ای تیم ملی فوتسال ایران در رنکینگ جهانی
  • ایران رتبه نهم ۹ تولیدات علمی انرژی باد دنیا
  • میانگین دستمزد در کشور‌های اروپایی چقدر است؟
  • میانگین دستمزد در کشورهای اروپایی چقدر است؟ (+ اینفوگرافی)
  • انتقاد تند روی کین از منچستر یونایتد