Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@21:43:28 GMT

10880 مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش مرکزی اسکان یافتند

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۳۳۸۰

10880 مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش مرکزی اسکان یافتند

«شهریار فولادوند» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این افراد در قالب سه هزار و 22 خانوار در ستاد اسکان استان مرکزی پذیرش شده و اقامت یافتند.
وی ادامه داد: 19 هزار و 982 نفر روز در این مدت از خدمات پایگاه های اسکان مسافران نوروزی آموزش و پرورش استان مرکزی بهره مند شده اند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی بیان کرد: هفت مرکز رفاهی (خانه معلم) در شهرهای اراک، محلات، دلیجان، خمین، تفرش، آشتیان و 720 اتاق در 72 واحد آموزشی در 15 منطقه استان برای پذیرایی و اسکان مسافران نوروزی تجهیز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فولادوند گفت: برای رفاه و آسایش مسافران نوروزی 136 اتاق با خدمات ویژه، 374 کلاس نوع الف و 91 کلاس از نوع ب در ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان مرکزی تجهیز شده اند.
وی ادامه داد: 290 نفر در طرح اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان مرکزی وظیفه خدمت رسانی و راهنمایی مسافران را بر عهده دارند.
استان مرکزی به دلیل وجود بیش از 2 هزار جاذبه اثر گردشگری و موقعیت جغرافیایی شاهراه شمال به جنوب و مرکز به غرب کشور مقصد مسافران نوروزی است.
1955/3075
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آموزش و پرورش آموزش و پرورش استان استان مرکزی اسکان مسافران نوروزی مسافران 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۳۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای آموزش و پرورش کبودراهنگ

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی بیش از ۸۹هزار مسافر توسط ناوگان عمومی خراسان جنوبی
  • جا به جایی بیش از ۸۹ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی
  • ثبت تمامی آگهی‌های انتشار در سکو‌های اینترنتی در سامانه املاک و اسکان الزامی شد
  • شورای آموزش و پرورش کبودراهنگ
  • رشد ۱۵ درصدی جابجایی مسافر در راه‌آهن شمال‌غرب کشور
  • نواختن زنگ سلامت در مدرسه حاج کاظمی
  • انجام تشریفات گمرکی کالا‌های همراه مسافر برای تعداد ۴۳۸ هزار و ۹۷۸ نفر از مسافران ایرانی و خارجی
  • تجهیز زیرساخت‌های گردشگری در استان مرکزی
  • رضایت ۷۵ درصدی مسافران در سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ از فرودگاه‌های کشور
  • برپایی نمایشگاه مشاغل آموزش و پرورش