Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ سرهنگ تقی افرند اظهار کرد: در پی تیراندازی مسلحانه میان اوباش سابقه دار تهران بر سر مواد مخدر در اتوبان چمران که منجر به مجروح شدن طفل پنج ساله و به کما رفتن وی شد و کماکان در بیمارستان بستری است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.

وی افزود: در کوتاه‌ترین زمان، محل اختفا ضاربان در منطقه کردان کرج شناسایی و روز جاری در یک عملیات غافلگیرانه ضارب به همراه ۱۰ نفر از همدستانش دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش؛ شامگاه یکشنبه ۲۶ اسفند ماه امسال ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه به دنبال تعقیب و گریز ۲ خودروی پژو ۲۰۶ و «بی ام و» در اتوبان چمران صحنه هولناکی را به تصویر کشید و این تعقیب و گریز ادامه داشت تا اینکه ۲ خودرو در کنار اتوبان و در نزدیکی پل گیشا در منطقه گیشا توقف کردند.

سرنشینان دو خودرو با چاقو و قمه با هم درگیر شدند که در این صحنه راننده خودروی «بی ام و» مورد هدف ضربات چاقو قرار گرفت و سوار بر خودروی لوکس اش پا به فرار گذاشت.

سرنشینان خودروی پژو ۲۰۶ به تعقیب خودروی لوکس رفته و در حالی‌که ۲ خودرو بین خودروهای دیگر با حرکات مارپیچ قصد گریز داشتند، سرنشینان خودروی پژو ۲۰۶ شروع به تیراندازی به سمت خودروی «بی ام و» کردند.

صحنه هولناکی رقم خورد و گلوله‌های زیادی در این میان شلیک شد تا اینکه راننده خودروی «بی ام و» که هدف ۳ گلوله قرار گرفته بود در کنار اتوبان توقف می‌کند و مرد تیرانداز با سرعت از صحنه تیراندازی گریخت.

در این درگیری یک تیر هم به پیشانی آریا ۵ ساله که خودروی پدرش در کنار اتوبان چمران پارک بوده برخورد می‌کند و همچنان این کودک ۵ ساله در بیمارستان در کما است.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 تیراندازی ضاربان کردان کرج قمه اوباش مواد مخدر اتوبان چمران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۳۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در شازند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ چهری گفت: در پی وقوع یک فقره قتل عمد زن ۴۵ ساله در شهرستان اراک بلافاصله گروهی مجرب از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی مسئول رسیدگی به موضوع و شناسایی و دستگیری قاتل شدند.

او افزود: کارآگاهان با بررسی دقیق صحنه وقوع جرم و در تحقیقات فنی و تخصصی نسبت به شناسایی قاتل که مردی ۴۳ ساله بوده اقدام و با هماهنگی قضائی و همکاری مأموران انتظامی شهرستان شازند وی را در حین فرار دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان تصریح کرد: در تحقیقات فنی و تخصصی کارآگاهان متهم بعد از مواجهه با شواهد پلیس به قتل عمد زن ۴۵ ساله اراکی به دلیل اختلافات خانوادگی اعتراف کرد.

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در شازند
  • قتل در اراک، دستگیری قاتل در شازند
  • دستگیری عاملان تیراندازی در خرم‌آباد
  • پلیس مانع ربایش دختر ۱۵ ساله شیرازی شد
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • ۴۲۰ کیلوگرم تریاک از خودروی لکسوس کشف شد
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در تهران
  • حال و روز زورگیران اتوبان پل صدر پس از دستگیری
  • دستگیری عامل تیراندازی و مصدومیت یک شهروند در بوکان
  • دستگیری عامل تیراندازی در گرمسار