Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی هیل، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا روز گذشته با انتشار بیانیه‌ای بار دیگر از پایان خلافت گروه تروریستی داعش خبر داد و سعی کرد شکست این گروه را به نفع آمریکا تمام کند.

وی اعلام کرد با سقوط آخرین پایگاه داعش در سوریه، تمام قلمروی تحت کنترل این گروه در سوریه و عراق آزاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ در حالی چنین اظهاراتی را مطرح کرد که سارا سندرز، سخنگوی کاخ سفید روز گذشته گفت داعش دیگر هیچ قلمرویی در عراق و سوریه ندارد.

از ۱۹ دسامبر سال گذشته میلادی، دونالد ترامپ به تبعیت از اظهارات مقاماتش بار‌ها با انتشار بیانیه یا پیام توئیتری شکست نهایی داعش را اعلام کرده است. او از سه ماه قبل چنین بیانیه‌ای را بار‌ها منتشر کرده و در طول این ۹۵ روز ۱۶ بار اعلام کرده که داعش شکست خورده است یا در عرض چند ساعت یا چند روز آینده سقوط خواهد کرد.

نخستین باری که ترامپ اعلام کرد داعش شکست خورده است در تاریخ ۱۹ دسامبر بود. او پس از این بیانیه با انتشار توئیتی از خروج نیرو‌های آمریکایی از سوریه خبر داد که این موضوع به استعفای جیمز متیس، وزیر دفاع آمریکا منجر شد.

تاکنون، پنتاگون [وزارت دفاع آمریکا] به طور رسمی شکست داعش را اعلام نکرده است و صرفا نیرو‌های دموکراتیک سوریه که از پشتیبانی نظامی آمریکا برخوردار هستند از پیروزی در تعدادی از عملیات‌های ضد داعش خبر داده‌اند. مقامات پنتاگون بار‌ها هشدار داده‌اند که علی‌رغم پیروزی بر داعش در نبرد‌های زمینی، داعش همچنان یکی از گروه‌های تروریستی تهدیدآمیز است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا گروه های تروریستی دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۳۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این شهید پسردایی ۱۵۰ افغانستانی بود ! +عکس

به گزارش پارس نیوز، مدافع حرم «حامد بافنده» به سال 1366 متولد شد و از همان دوران کودکی همراه پدر و مادرش به مسجد رفت و آمد می کرد. همین آشنایی با مسجد او را به سمت مداحی و تلاوت قرآن کشاند و شروع کرد به سبک عبدالباسط تمرین قرائت کردن.

نوجوانی و جوانی شهید بافنده نیز در مشهد مقدس، به همین راه گذشت. پس از شروع جنگ سوریه و تجاوز تکفیری ها به خاک این کشور او علی رغم یک دختر کوچک تصمیم گرفت عازم دفاع از حرم حضرت زینب(س) شود اما هر کاری می‌کرد راهی برای او وجود نداشت. تا اینکه متوجه شد نیروهای افغانستانی در قالب لشکر فاطمیون می‌توانند به سوریه بروند. تصمیم گرفت  با آموختن زبان و لهجه افغانستانی هر جور که می‌شود خود را به سوریه برساند. 

همسرش ماجرای رفتن او را اینطور روایت می‌کند: «حامد» برای رفتن به سوریه مشغول یادگیری زبان افغانستانی شد، چون می‌خواست از طریق لشکر فاطمیون به سوریه برود و چون ارتباط خوبی هم با افغانستانی‌های اردوگاه داشت و برای شهدای آن‌ها مداحی می‌کرد و خیلی با آن‌ها رفت و آمد داشت، خیلی سریع به زبان افغانستانی مسلط شد. زمان اعزام که رسیده بود همه ایرانی‌ها که در لشکر فاطمیون بودند شناسایی و برگردانده شدند و «حامد» نیز در آخرین دقایق شناسایی شد، ولی نیرو‌های فاطمیون می‌گویند که «حامد» پسر دایی ما است، اگر وی را برگردانید همه ما 150 نفر با هم برمی‌گردیم و بدون «حامد» به سوریه نمی‌رویم.

بعد از عملیات که با موفقیت انجام می‌شود، «حامد» و دوستان برای انتقال شهدا با هم همراه می‌شوند، پیکر چند شهید فاطمیون را آماده انتقال می‌کنن دو مسیر را برای یافتن پیکر بقیه شهدا ادامه می‌دهند، در کنار جاده خاکی وی و دوستانش راه می‌رفتند که ناگهان متوجه یک تله کنار جاده می‌شوند. تخریب‌چی‌ها اقدام به خنثی کردن آن کرده و صدای انفجار در منطقه می‌پیچد، دوستان «حامد» متوجه شدند که وی وسط همان جاده خاکی در حالی که دست‌های وی باز و رو به آسمان بوده دراز کشیده است، ترکشی به شاهرگ گردن «حامد» خورده بود که همین باعث شهادت وی روز 3 اردیبهشت سال 96 همزمان با شهادت امام موسی کاظم(ع) شد.

منبع : تسنیم

دیگر خبرها

  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین
  • این شهید پسردایی ۱۵۰ افغانستانی بود ! +عکس
  • این شهید پسردایی ۱۵۰ افغانستانی بود!+عکس
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • راهبرد آمریکا در غرب آسیا چرا و چگونه شکست خورد؟
  • داعش مسئولیت انفجار شب گذشته در کابل را برعهده گرفت
  • راز شکست تیلور از زبان بروکس
  • کلینتون: ترامپ دیکتاتور، مخالفان را به قتل می‌رساند
  • حمله کابل| داعش: شیعیان و طالبان را هدف قرار دادیم