Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در پی یک عملیات محرمانه در یمن و درگیری با نیرو‌های انصارالله دست کم ۵ نیروی ویژه انگلیس مجروح شدند. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، در پی یک عملیات محرمانه در یمن و درگیری با نیرو‌های انصارالله دست کم ۵ عضو نظامی ویژه انگلیس مجروح شدند.
نظامیان انگلیسی بخشی از نیرو‌های " سرویس دریایی ویژه " که به صورت محرمانه در حال عملیات علیه نیرو‌های انصارالله یمن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیرو‌های این واحد ویژه طی درگیری در استان "صعده " در شمال یمن زخمی شدند.
دیلی‌میل رسانه انگلیسی در این گزارش می‌نویسد: چندین مهندس نیروی هوایی انگلیس به عربستان سعودی سفر کردند تا در آنجا هواپیما‌های متعلق به عربستان را تعمییر کنند.
آژانس‌های کمک های بشر دوستانه  خواستار مذاکره در خصوص اعلام آتش بس در یمن هستند تا از این طریق سازمان‌های خیریه بتوانند به ۸ میلیون شهروند یمنی که با گرسنگی دست و پنجه نرم می‌کنند و ۲ میلیون بی خانمان کمک کنند. آمار‌ها حاکی از آن است که ۱۰ هزار نفر تا کنون در این درگیری‌ها کشته شده اند.





انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجروح شدن نظامیان انگلیسی یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۳۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انصارالله یمن: از ایران ومقاومت قدردانی می‌کنیم

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن در نهمین سالگرد روز ملی مقاومت یمن با اشاره به مثلث ائتلاف متجاوز آمریکا، انگلیس و اسرائیل در تجاوز نظامی به خاک یمن سال آینده را سال شگفتی‌های نظامی ارتش یمن علیه متجاوزان و در راستای حمایت از مردم یمن و ملت ستمدیده فلسطین توصیف کرد.

به گزارش المیادین، وی در سخنانی به مناسبت نهمین سالگرد روز ملی مقاومت یمن با تمجید از پایداری مردم یمن در برابر متجاوزان اعلام کرد که ملت عزیز یمن در نهمین سال تجاوز همچنان در حال مقاومت و پایداری هستند.

رهبر انقلاب یمن در نهمین سالگرد تجاوز نظامی ائتلاف عربستان سعودی و امارات علیه این کشور گفت که آمریکا بر این جنگ اشراف داشت و این جنگ طرح آمریکا، انگلیس و رژیم اسرائیل بود که ائتلاف عربی آن را اجرا کرد.

وی در بخش دیگری از سخنرانی خود با هشدار به مثلث متجاوز آمریکا، انگلیس و اسرائیل به مردم یمن نوید داد که در دهمین سالگرد روز ملی مقاومت یمن، ارتش یمن با دستاورد‌های پیشرفته نظامی خود در حمایت از مردم یمن و مردم ستمدیده فلسطین به مقابله روزافزون با توطئه دشمنان به پا خواهد خاست.

رهبر جنبش انصارالله یمن با اشاره به ورزیدگی و آمادگی کامل رزمندگان یمنی و هوشیاری سیاسی بی سابقه مردم یمن و انسجام و وحدت داخلی در میان اقشار مختلف مردمی تجاوز نظامی به خاک یمن را طرحی از پیش برنامه‌ریزی شده از سوی ائتلاف آمریکا، انگلیس و اسرائیل دانست.

وی تاکید کرد: تجاوز به کشور یمن با برنامه‌ریزی آمریکا-انگلیس و اسرائیل انجام شد و ائتلاف (متجاوز) آن را اجرایی کرد. در این مدت ۲۸۲ هزار و ۸۷۹ نفر از ائتلاف متجاوز و مزدوران آنها کشته و زخمی شدند.

الحوثی خاطرنشان کرد: هدف از حمله به یمن هدف قرار دادن کل منطقه است. ما خواهان تفاهم و صلح با تمام کشور‌های عربی و اسلامی هستیم و نسبت به هیچیک از کشور‌های عربی رویکرد خصمانه نداریم. عربستان و امارات هیچ‌گونه توجیهی برای تداوم تعلل در تحقق صلح ندارند. ما اکنون در مقابله مستقیم با مثلث شرارت یعنی آمریکا، اسرائیل و انگلیس هستیم. عربستان و امارات باید از مرحله کاهش تنش وارد مرحله تحقق صلح فراگیر شوند، تحقق صلح به معنای پایان محاصره و تجاوز و اشغال گری و همچنین تبادل‌اسرا و جبران خسارت‌ها است.

رهبر انصارالله یمن در بخش دیگری افزود: خدمت به سیاست‌های آمریکا به سود هیچ کشور عربی نیست و همه را به آزادی و رهایی از تبعیت کورکورانه از آمریکا نصیحت می‌کنیم.

عبدالملک الحوثی همچنین نسبت به تحقق راه‌حل منصفانه و عادلانه ابراز امیدواری کرد.وی در ادامه از تمام طرف‌هایی که در کنار یمن ایستادند در رأس آنها ایران، حزب‌الله و عراق تقدیر و تشکر کرد.

عبدالملک الحوثی در ادامه سخنان خود در پیامی خطاب به مردم مقتدر و مظلوم غزه گفت که عملیات نظامی ما در حمایت از ملت فلسطین ادامه دارد و ما از همان ابتدا به مساله فلسطین اهمیت می‌دادیم.

منبع: مهر

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • قتل یک نفر و زخمی شدن ۲ تن در کرمانشاه/ متهم در محل جنایت دستگیر شد
  • قتل یک نفر و زخمی شدن ۲ تن در کرمانشاه/متهم دستگیر شد
  • قتل یک نفر و زخمی شدن ۲ نفر در کرمانشاه
  • ۶ عملیات نیروهای یمنی ضد آمریکا، انگلیس و اسرائیل طی۷۲ ساعت گذشته
  • عملیات گسترده یمنی‌ها علیه کشتی‌ها و ناوهای آمریکا و انگلیس
  • آسانژ دادگاه تجدیدنظر را برد
  • رهبر انصارالله یمن: از ایران و مقاومت قدردانی می‌کنیم
  • رهبر انصارالله یمن: از ایران ومقاومت قدردانی می‌کنیم
  • الحوثی:آمریکا، انگلیس و رژیم اسرائیل طراح تجاوز به یمن بودند
  • الحوثی: رویکرد خصمانه نسبت به هیچ کشور عربی نداریم