Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-03-28@20:51:28 GMT

سوخت مورد نیاز مناطق سیل‌زده تامین شده است

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۳۴۹۹

سوخت مورد نیاز مناطق سیل‌زده تامین شده است

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام کرد: سوخت کافی به مناطق سیل‌زده ارسال شده است و هیچ گونه کمبودی در این زمینه وجود ندارد.


سید محمدرضا موسوی‌خواه گفت: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با توجه به احتمال افت فشار گاز در مناطق سیل‌زده، فرآورده نفت سفید را به مقدار کافی به فروشندگی‌های روستایی ارسال کرده است تا هموطنان سیل‌زده مشکل تامین سوخت گرمایشی نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به آسیب ندیدن تاسیسات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: تنها سه جایگاه عرضه سوخت در مناطق گمیشان و سیمین‌شهر در استان گلستان تحت تاثیر سیلاب قرار گرفته بود که خوشبختانه هم‌اکنون دو باب از جایگاه‌ها راه‌اندازی شده است و جایگاه سوم نیز به‌زودی آماده بهره‌برداری می‌شود.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اشاره به آمادگی این شرکت برای رویارویی با وقوع سیلاب با توجه به اطلاعیه‌های ستاد بحران کشور، تاکید کرد: برخی مصرف‌کنندگان عمده و جایگاه‌های عرضه گاز طبیعی فشرده (سی‌ان‌جی) با قطعی گاز روبه‌رو شده بودند که به‌سرعت سوخت دوم برای جایگاه‌های عرضه سوخت و همه صنایع به‌ویژه مرغداری‌ها تامین شد.

موسوی‌خواه تصریح کرد: خوشبختانه با تمهیدات اندیشیده شده و سوخت‌رسانی به مردم عادی و سیل‌زدگان، مشکلی بابت تامین سوخت وجود ندارد.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۳۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور حواله سوخت آنلاین تردد مرزی خودروهای سواری در بزرگترین مرز زمینی کشور

ایسنا/آذربایجان غربی مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه ارومیه از صدور حواله و پرداخت الکترونیکی مابه التفاوت نرخ سوخت در مرز بازرگان برای اولین بار در کشور خبر داد.

احمد مجرد افزود: این طرح از ابتدای سال جاری و به منظور تسهیل در تردد مسافران عازم خارج از کشور در یکی از مرزهای منطقه ارومیه بطور کامل اجرایی شده است. 

وی ضمن اشاره به اهمیت ارایه خدمات و تسهیلات سفرهای نوروزی گفت: مسافران عزیزی که با خودروی سواری عازم کشور ترکیه هستند می توانند قبل از مراجعه به مرز بازرگان، بصورت الکترونیکی نسبت به اخذ حواله سوخت آنلاین تردد مرزی اقدام کنند. 

 مجرد در خصوص فرایند این دستاورد الکترونیکی افزود: رانندگان عزیز می توانند با مراجعه به سامانه فروش مرزی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران به آدرس wwt16.niopdc.ir نسبت به وارد کردن مشخصات خوردوی سواری دارای پلاک ترانزیت اقدام و حواله سوخت خود را بصورت الکترونیکی پرداخت نموده و در زمان مراجعه به مرز به سهولت و بدون معطلی از مرز خارج شوند. 

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه؛ شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه یکی از مناطق مرزی کشور بوده و کنترل فروش مرزی سوخت در ۴ مرز رازی، پلدشت، سرو و بازرگان تحت مدیریت منطقه ارومیه است. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۹ میلیون لیتری بنزین در جایگاه های گیلان همزمان با تعطیلات نوروزی
  • حدود ۱۵ میلیون لیتر بنزین مصرف شد
  • انتخاب عکس نوجوان سبزواری درسالانه عکاسی از موزه‌های نفت
  • کشف فرآورده‌های نفتی قاچاق در سواحل مکران
  • رونمایی از کتاب «میدان نفتون، از آغاز تاکنون»
  • کمبودی در تامین سوخت جایگاه‌های استان سمنان نداریم
  • فعالیت ۱۵۵ جایگاه سوخت زنجان در ایام نوروز
  • فعالیت ۳۵۰ جایگاه توزیع سوخت در اصفهان
  • بارگیری ۶ میلیون ۸۰۰ هزار لیتر سوخت از انبار نفت شهید محمدیانی منطقه سبزوار
  • صدور حواله سوخت آنلاین تردد مرزی خودروهای سواری در بزرگترین مرز زمینی کشور