Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به ورود سامانه بارشی قوی به استان بوشهر اظهار داشت: با پیش بینی‌های سازمان هواشناسی از امروز تا سه شنبه سامانه بارشی قوی‌ای وارد استان بوشهر می‌شود که احتمال آب گرفتگی معابر و خسارت در سطح استان را می‌تواند به همراه داشته باشد. مهرداد ستوده صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به پیش بینی‌های سازمان هواشناسی در خصوص بارندگی شدید برای استان بوشهر، کلیه دستگاه‌های امدادی و مرتبط با بحران در آماده باش کامل قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  معاون عمرانی استاندار بوشهر از آماده باش بودن کلیه دستگاه‌های امدادی و مرتبط با بحران در سطح استان بوشهر خبر داد و افزود: به احتمال فراوان بیشترین بارندگی در نقاط ساحلی خلیج فارس خواهد بود و شهرداری‌های نقاط ساحلی استان بوشهر نیز در آماده باش کامل قرار گرفته‌اند.   وی با اشاره به حضور پرتعداد و گسترده مسافران نوروزی در استان بوشهر و در کنار خلیج فارس خاطرنشان کرد: طی این دو روز خلیج فارس مواج و طوفانی می‌شود و مسافران نوروزی از نزدیک شدن به ساحل خلیج فارس خودداری کنند تا شاهد اتفاق تلخی برای گردشگران نباشیم.   ستوده ابراز کرد: طبق مصوبه ستاد بحران استان بوشهر، تمام مدارس استان باید در ایام تعطیلات بر روی گردشگران باز باشند و خدمات‌رسانی لازم را ارائه کنند و مساجد نیز آمادگی داشته باشند در صورت اعلام فرمانداران به عنوان رؤسای ستاد مدیریت بحران شهرستان‌ها، خدمات رسانی را در مواقع اضطراری انجام دهند و با هماهنگی‌های صورت گرفته در همه شهرهای استان بوشهر فضایی برای اسکان موقت مسافران در مواقع بارندگی پیش بینی شده است./انتخاب 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۳۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشینه بارش‌ها در ۵ استان کشور/ خلیج فارس و دریای عمان مواج است

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به تداوم رگبار باران و رعدوبرق در مناطقی از کشور گفت: امروز شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج و طوفانی است و جمعه نیز شرق دریای عمان مواج پیش‌بینی می‌شود.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، یزد، جنوب خراسان رضوی و بعضی مناطق واقع در فارس، نیمه جنوبی و شرق اصفهان و ارتفاعات زاگرس مرکزی، رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در بعضی مناطق رخداد تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: طی امروز بیشینه بارش در کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و یزد خواهد بود و پنجشنبه در بعضی نقاط شرق، جنوب شرق و جنوب، بارش رخ می‌دهد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: شرایط مذکور روز جمعه در مناطقی از شمال غرب، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس شمالی و مرکزی و البرز مرکزی، شنبه و یکشنبه در بعضی مناطق شمال غرب، غرب سواحل دریای خزر، بخش‌هایی از مرکز، جنوب و ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی و زاگرس مرکزی انتظار می‌رود.

ضیائیان ادامه داد: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده، امروز شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج و طوفانی است و جمعه نیز شرق دریای عمان مواج پیش‌بینی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی آسمان اصفهان، ابری در صبح بارش پراکنده، به تدریج کاهش ابر و گاهی وزش باد شدید با بیشینه ۱۸ و کمینه ۸ درجه سانتی‌گراد است و روز پنجشنبه، صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد با بیشینه ۲۳ و کمینه ۹ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 745310

دیگر خبرها

  • بوشهر ظرفیت ایجاد انبار لجستیکی تاجیکستان را دارد
  • بوشهر برای ایجاد انبار لجستیکی تاجیکستان دارد
  • استان بوشهر آماده توسعه روابط با تاجیکستان است
  • سیل یا نبود مدیریت بحران؟ خسارت ۱۸ هزار میلیارد ریالی به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان
  • اگر به نیروگاه بوشهر حمله کنید، نخستین ضربه را متحدین شما در خلیج فارس خواهند خورد!
  • اگر به نیروگاه بوشهر حمله کنید اولین ضربه را متحدین شما در خلیج فارس خواهند خورد!
  • امکان پرواز به کشور‌های حاشیه خلیج فارس تا اطلاع ثانوی وجود ندارد
  • اهدای کتابخانه شخصی به کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر
  • اهدای ۵۰۰ جلد کتاب با‌ارزش به کتابخانه‌های عمومی بوشهر
  • بیشینه بارش‌ها در ۵ استان کشور/ خلیج فارس و دریای عمان مواج است