Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عملیات ستادکل نیروهای مسلح گفت: اقدامات نیروهای مسلح برای کمک به سیل‌زدگان استان گلستان بعد از فروکش کردن سیلاب ادامه خواهد داشت. ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سردار مهدی ربانی ظهر امروز در جلسه فرماندهان نظامی و انتظامی که در پی دستور مقام معظم رهبری برای کمک به سیل‌زدگان در استان گلستان حضور یافتند، اظهارداشت: مناطق سیل زده با درصد آسیبی که به آن‌ها وارد شده باید تفکیک و مشخص شود تا نیروهای مسلح برای خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عمده کارهایی که باید انجام شود برعهده آجا، سپاه و بسیج خواهد بود. همه نیروهای مسلح باید توجه داشته باشند که خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان نباید تنها در یک نقطه تمرکز داشته باشد.

 معاون عملیات ستادکل نیروهای مسلح گفت: دستگاه‌های متولی و این ستاد باید مهم‌ترین اولویت‌ها و نیازمندی‌ها را در مناطق سیل‌زده مشخص و اعلام کنند.

وی اظهارداشت: کنترل را‌ه‌ها، جلوگیری از ترافیک و ازدحام بی‌مورد، جلوگیری از ناامنی‌های احتمالی مانند سرقت‌ها، حضور افراد غیرمجاز در منطقه و غیره برابر وظیفه ذاتی به ناجا محول می‌شود.

معاون عملیات ستادکل نیروهای مسلح: نیروهای مسلح با همه امکانات به کمک سیل‌زدگان آمدندجانشین رئیس ستادکل نیروهای مسلح: خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان با تمام توان انجام می‌شودابلاغ سرلشکر باقری به نیروهای مسلح: پشتیبانی کامل نیروهای مسلح از آسیب‌دیدگان سیل

سردار ربانی تأکید کرد: نیازمندی‌ها باید به طور دقیق مشخص شود تا با مشکل مواجه نشویم. در زلزله کرمانشاه برای حمل و نقل و امدادرسانی هوایی 70 فروند بالگرد در منطقه وجود داشت که ازدحام بالگردها کار را سخت می‌کرد برای همین نمی‌خواهیم این مسئله اینجا تکرار شود.

وی بیان داشت: واگذاری نیازمندی‌های ترابری زمینی از جمله ماشین‌های سنگین ترابری، پمپ، لجن‌کش و قایق با نظر استانداری و ستاد بحران انجام شود.

معاون عملیات ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به تأکید سرلشکر باقری درباره واگذاری اقلام و ملزومات ضروری به سیل‌زدگان گفت: در زمینه تأمین و واگذاری این اقلام مانند پتو، چادرهای گروهی، موادغذایی، آب و ملزومات ضروری محدودیت نداریم اما برای اینکه موازی‌کاری ایجاد نشود توزیع این اقلام با نظر ستاد بحران استان انجام شود.

وی ادامه داد: موضوع دیگر برنامه‌ریزی برای تداوم خدمات‌رسانی تا رفع کامل آسیب‌های وارده در مناطق سیل‌زده است که باید اقداماتی را از فروکش کردن سیلاب انجام دهیم و بخشی از این اقدامات به برنامه‌ریزی طولانی مدت نیاز دارد.

سردار ربانی از همه نیروهای مسلح خواست گزارش اقدامات خود را در مناطق سیل زده به صورت روزانه به ستاد کل گزارش دهند.

وی با اشاره به وضعیت گرگانرود و لزوم لایروبی بخشی از مسیر این رودخانه گفت: وزارت دفاع و نیروهای مهندسی باید لایروبی و ترمیم دیواره این رودخانه را در دستور کار قرار دهند.

انتهای پیام/ ز

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۳۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تا پای جان از تمامیت ارضی کشور دفاع خواهیم کرد

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ سیروس امان الهی، صبح چهارشنبه در مراسم گرامیداشت روز ارتش، ضمن تبریک روز ارتش، عملیات مقتدرانه نیروهای مسلح علیه رژیم صهیونیستی را تبریک گفت و افزود: این عملیات موجب شادی دل همه آزادگان جهان شد.

وی ادامه داد: ارتش ایران اسلامی به عنوان ذوالفقار ولایت، دوش به دوش سایر نیروهای مسلح به مأموریت خود جهت ایجاد ثبات و امنیت کشور مشغول است.

امیرسرتیپ امان الهی با تاکید به اینکه نیروهای مسلح به‌خصوص ارتش سلحشور در بهترین شرایط آمادگی و دفاعی قرار دارد، ادامه داد: چنانچه دشمن ضربه‌ای به منافع کشور وارد کند، یقیناً پاسخی محکم دریافت خواهد کرد.

کد خبر 6080582

دیگر خبرها

  • هشدار محیط زیست به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • عملیات «وعده صادق» نشانه اقتدار نیروهای مسلح است
  • ضرورت رسیدگی سریع‌تر به سیل‌زدگان مناطق جنوبی کشور
  • قطع ارتباط ۳۰۰ روستادرجنوب سیستان وبلوچستان،بر اثر بارش شدید باران
  • «وعدۀ صادق» جلوۀ کوچکی از اقتدار نیروهای مسلح است
  • نیروهای مسلح ایران هیمنه رژیم اشغالگر قدس را شکستند
  • تا پای جان از تمامیت ارضی کشور دفاع خواهیم کرد
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در اصفهان آغاز شد
  • نیروهای مسلح کشور در بهترین شرایط آمادگی و دفاعی قرار دارند
  • برای حراست از مرزها با کسی تعارف نداریم