Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-19@00:03:44 GMT

ساعت نشست خبری قلعه نویی و منصوریان مشخص شد

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۳۶۹۰

ساعت نشست خبری قلعه نویی و منصوریان مشخص شد

خبرگزاری میزان- زمان و ساعت نشست خبری سرمربیان سپاهان و ذوب آهن اعلام شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، کنفرانس خبری سرمربیان تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن‌اصفهان دوشنبه ۵ فروردین ماه برگزار می‌شود.

برهمین اساس علیرضا منصوریان از ساعت ۱۵ و امیرقلعه نویی از ساعت ۱۵:۳۰ در سالن کنفرانس هتل آسمان اصفهان رودروی اصحاب رسانه قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گفتنی است دربی اصفهان روز سه‌شنبه ششم فروردین ماه ساعت ۱۷ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: امیر قلعه نویی علیرضا منصوریان لیگ برتر فوتبال تیم سپاهان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۳۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این بازیکن برای حضور در تیم ملی تغییر چهره داد!

به گزارش ورزش سه، جواد آقایی‌پور مهاجم جوان و پدیده این فصل لیگ برتر در گفتگویی که با سایت آنتن داشت از امیر قلعه نویی بابت اعتماد به او و حضور در تیم ملی تشکر کرد.

آقایی پور اظهار داشت که امیر قلعه نویی چهره شناخته شده‌ای در فوتبال ایران است و اعتمادی که او کرد برایش ارزشمند و قابل احترام است و برای تداوم حضورش در تیم ملی تلاش می‌کند.

این بازیکن جوان در پاسخ به این موضوع که برای حضور در تیم ملی موهایش را کوتاه کرد و تغییر ظاهر پیدا کرد جواب جالبی داد و با لبخند و خیلی خلاصه و بدون توضیح خاصی گفت " آره دیگه" ، این قانون جالب تیم ملی پیش از او برای چند بازیکن دیگر تیم ملی هم این اتفاق را رقم زد، رضا اسدی و محمدجواد حسین‌نژاد دو بازیکنی بودند که پس از حضور در تیم ملی ظاهر خود را تغییر دادند.

آقایی پور پیش از حضور در تیم ملی با موهای بلند و تکنیک بالایی که داشت روز به روز از لحاظ ظاهری و فنی درون میدان مورد توجه قرار گرفته بود و حالا این فرصت در اختیار او قرار گرفته تا با ظاهر جدید در ادامه فصل مجدد نظر امیر قلعه نویی را برای حضور در اردوهای بعدی تیم ملی جلب کند.

دیگر خبرها

  • واکنش اوسمار به تحریم کنفرانسش در آبادان
  • گلایه عنایتی از غیبت برخی سرمربیان در نشست خبری: من هم دکتر تیم را می فرستم!
  • مایلی‌کهن: مشکلی با زندان رفتن ندارم!
  • دیدار دوستانه تیم ملی ایران با ترکیه
  • اعلام زمان نشست خبری سرمربیان استقلال و شمس آذر
  • این بازیکن برای حضور در تیم ملی تغییر چهره داد!
  • اسامی غایبان سپاهان و ذوب‌آهن در دربی اصفهان
  • تغییر و تحول ناگهانی در کادر مربیگری مورایس!
  • داور دربی اصفهان اعلام شد
  • نشست خبری سخنگوی اقتصادی دولت آغاز شد/ تکلیف جذب کادر درمان مشخص شد