Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، رضا کریمیان در گفت‌و‌گویی با اشاره به وضعیت هوای استان، اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر فعالیت سامانه ناپایدار طی سه روز آینده بر روی استان است.

وی افزود: بر این اساس در اکثر مناطق استان، امروز آسمان نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد نسبتا شدید و در مناطق جنوبی و غربی بارش باران و برف و در اواخر وقت در سایر نواحی استان بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان با بیان اینکه دوشنبه و سه‌شنبه، سامانه بارشی تقویت می‌شود، گفت: بار‌ش‌ها به صورت رگبار و  رعد و برق و احتمال تگرگ وجود دارد.

وی ادامه داد: روز دوشنبه در بیشتر نقاط استان، وزش باد شدید و احتمال طوفان لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

‌کریمیان تصریح کرد: بیشینه دمای استان اصفهان، ۲ تا ۳ درجه روند افزایشی دارد و بیشینه دمای شهر اصفهان به ۲۰ درجه سانتیگراد و کمینه فردا به ۸ درجه سانتیگراد می‌رسد.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به گرم‌ترین و سردترین نقطه استان، اظهار داشت: چوپانان با ۲۵ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و بویین میاندشت با ۲ درجه زیر صفر سردترین نقطه استان گزارش شده است.

وی خاطرنشان کرد: پیرو اطلاعیه مورخ سوم فروردین ۹۸،  شدت بارش باران، رعد و برق و تگرگ در مناطق مستعد و وزش باد شدید و تندباد موقت طی روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه در مناطق غربی، مرکزی و نیمه جنوبی استان شرایط سیلاب‌های ناگهانی، آب‌گرفتگی معابر عمومی، اختلال در تردد جاده‌ای و شهری انتظار می‌رود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۳۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش ۲۵ میلیمتر باران در مشهد

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: پس از مشهد بیشترین میزان بارش در شهرستان صالح آباد واقع در شرق خراسان رضوی با ۲۲ میلیمتر و کاخک گناباد با ۲۱ میلیمتر بارندگی گزارش شده است.

زهرا مبشری نسب افزود: این بارشها بر طبق پیش بینی ها  تا روز شنبه هفته آینده ادامه دارد و در این روز بیشتر بارشها به صورت رگباری همراه با  رعد و برق در ساعات بعد از ظهر رخ خواهد داد.

وی بیان کرد: بیشترین میزان بارش برای روز جمعه در جنوب غرب استان و روز شنبه در شمال غرب خراسان رضوی پیش‌بینی شده است و در این مدت شاهد وزش باد شدید در استان خواهیم بود.

وی با اشاره به کاهش دما در خراسان رضوی از دیروز (چهارشنبه)، افزود: این روند کاهش دمای استان تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت، بر طبق پیش بینی ها در این مدت دمای شبانه در مناطق مرکزی خراسان رضوی به حدود هفت درجه سلسیوس و در شهر قوچان تا سه درجه افت خواهد کرد.

مبشری نسب ادامه داد: کاخک گناباد با کمینه دمای هشت درجه سلسیوس و سرخس با ۲۷ درجه به ترتیب سردترین و خنک ترین مناطق استان خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند، در همین مدت دمای کلانشهر مشهد بین ۱۳ تا ۲۳ درجه در نوسان بود.

به گفته وی، در این مدت بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان رشتخوار با سرعت ۶۵ کیلومتر در ساعت به ثبت رسید.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: دمای شهر مشهد برای امروز در گرمترین ساعات ۱۷ درجه سلسیوس و در سردترین ساعات ۱۳ درجه پیش بینی شده است.

 
 

دیگر خبرها

  • ۲۵ میلیمتر باران در مشهد بارید
  • بارش ۲۵ میلیمتر باران در مشهد
  • رگبار باران، رعد و برق و وزش باد در نیمه شرقی کشور / بارش‌ها در کدام مناطق ادامه دارد؟
  • کاهش دمای هوا در استان
  • سامانه بارش‌زا بهاری در راه اصفهان / هوا ۳ تا ۵ درجه سردتر می‌شود
  • باران در خوروبیابانک رکورد زد/ تداوم فعالیت سامانه همرفتی
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • خورو بیابانک رکوردار بارندگی‌های استان اصفهان
  • بارش‌های رگباری و وزش باد در اصفهان شدت می‌گیرد/ دمای هوا تا ۵ درجه خنک‌تر می‌شود
  • بارش‌ شدید باران در تهران و ۱۰ استان دیگر | هوا تا این روز سردتر خواهد شد