Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@01:15:57 GMT

روزی که کاپیتان های استقلال سرشاخ شدند (عکس)

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۳۷۶۶

کاپیتان های استقلال به شکلی جالب تمرین‌های خود را در سال جدید آغاز کردند.

به گزارش ورزش سه، مهدی رحمتی و پژمان منتظری دو کاپیتان استقلال هستند که البته این روزها نقش مهمی در تیم وینفرد شفر دارند، نکته جالب این است که این دو بازیکن این روزها بهترین سطح  رابطه را با هم دارند و با هماهنگی کامل تلاش می‌کنند که استقلال را به صدر جدول برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 اما نکته جالب در تمرین روز گذشته استقلال این بود که این دو بازیکن با تجربه در در ابتدای تمرین با هم کشتی گرفتند که خنده های آنها باعث شد فضای تمرین استقلال کاملا عوض شود و البته سایر بازیکنان هم با آنها شوخی کنند.

 

پژمان منتظری که فصل پیش روند پرفراز و نشیبی را در ترکیب استقلال پشت‌سر گذاشته بود،  این فصل و بعد از جام ملت های آسیا یکی از آماده ترین بازیکنان استقلال است که در قلب خط دفاعی به مهره بی جانشین تیم شفر تبدیل شده است اما مهدی رحمتی هم که این فصل رکورد ۱۲ کلین شیت را از خود به جای گذاشته است مثل دو فصل اخیر با سید حسین حسینی  رقابت دارد تا بتواند درون دروازه استقلال قرار بگیرد.

 

عکس: رضا سعیدی پور

 

سید مهدی رحمتی استقلال تهران پژمان منتظری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سید مهدی رحمتی استقلال تهران پژمان منتظری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۳۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه کسانی نامه معروف امام در عزل آیت‌الله منتظری را رد و بدل کرد؟

ششم فروردین ۱۳۶۸ نامه معروف امام در عزل آیت الله منتظری از قائم مقامی رهبری صادر شد. آیت‌الله منتظری در هشت فروردین نامه استعفای خود را به امام نوشت و امام هم در نامه دیگری استعفای وی را پذیرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز اسناد انقلاب اسلامی، اما تبادل نامه‌ها بین امام و آیت الله منتظری روایت جالبی دارد که محمد عطریانفر آن را در گنجینه تاریخ شفاهی مرکز اسناد انقلاب اسلامی به ثبت و ضبط رسانده است.

عطریانفر در بخشی از خاطرات خود می‌گوید: «حضرت امام تصمیم به عزل [منتظری]گرفتند. نامه ۱/۶ را نوشتند و این نامه شش یک صادر شد. آقای خامنه‌ای، آقای هاشمی و دیگران [جلسه سران]خدمت امام بوده خیلی این بزرگان امام را [مورد صحبت قرار میدهند]که این کار را نکنید، امام هم مصر که این کار باید انجام شود. آقای هاشمی رفسنجانی از آن جلسه که خارج شده بود، مایوس بود. مایوس که دیگر آقای منتظری هم تمام شد، امام تصمیم خودش را گرفته... ظاهراً آقای هاشمی خبر داده بود به آقای شریعتی، که از ما کاری برنیامد، اگر کاری از شما رفقا برمی آید انجام دهید.

آقای [عبدالله]نوری مأموریت پیدا میکند به اتفاق آقای شریعتی این دوتا میروند قم، و یک مجادله سنگینی هم با آقای منتظری داشتند... ظاهراً طولانی بوده این جلسه، در هر صورت آقای منتظری قانع میشود به اینکه نامه‌ای را بنویسد. حتی گفته شد پیس نویس نامه‌ای را که به حضرت امام نوشتند، همین دوستان تهیه کردند، آقای نوری برای من نقل کرد که من توی مسیری که داشتم میرفتم قم در ماشین نشستم و این پیش‌نویس را تهیه کردم. [از آقای منتظری]نامه را میگیرند و به سرعت برمیگردند تهران.

این نامه میرود خدمت حضرت امام. امام [نامه]را باز میکند و گریه میکند امام. ظاهراً این اقدام آقای نوری [باعث شد]که نامه شش یک از حیّز خاصیت خارج شد و ختم میشود به نامه هشت یک امام که ظاهراً نامه هشت یک را هم آقای نوری برای آقای منتظری میبرد...»

دیگر خبرها

  • بازگشت ملی پوشان به تمرین استقلال
  • بازگشت ۳ ملی‌پوش به تمرین استقلال
  • بازگشت ملی پوشان به تمرین استقلال/ برگزاری دو دیدار تدارکاتی
  • گزارش تصویری از تمرین امروز استقلالی‌ها
  • (عکس) رجزخوانی کاپیتان پرسپولیس برای رقبا با این ژست ویژه
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال
  • برگزاری مراسم «گرگیعان» در حاشیه تمرین امروز استقلال خوزستان
  • روزی که ناصر حجازی مهاجم استقلال شد!+عکس
  • بیانیه‌های مثلا حمایتیِ استقلال، حسینی را نیمکت‌نشین می‌کند؟
  • چه کسانی نامه معروف امام در عزل آیت‌الله منتظری را رد و بدل کرد؟