Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- منابع نزدیک به اپل اطلاعات تازه‌ای را در مورد ویژگی‌های آیفون ۱۱ و به خصوص قابلیت شارژ بی سیم دوگانه آن که برای شارژ ساعت اپل و هدفون ایرپاد قابل استفاده است، منتشر کرده اند.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، آیفون ۱۱ مجهز به قابلیتی مشابه با قابلیت پاور شیر گوشی گالکسی اس ۱۰ شرکت سامسونگ خواهد بود؛ بنابراین با استفاده از آن، شارژ بی سیم همزمان دیگر تولیدات اپل نیز امکان پذیر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بدان معناست که قاب شارژ بی سیم هدفون ایرپاد با سیستم شارژ بی سیم آیفون ۱۱ سازگاری دارد؛ بنابراین می‌توان حدس زد باتری آیفون جدید تا بدان حد بزرگ باشد که بتواند انرژی خود را با ساعت اپل یا ایرپاد به اشتراک بگذارد.

کابل شارژ آیفون ۱۱ هم ارتقا یافته و بدین منظور از یک پورت یو اس بی ۱۸ واتی استفاده می‌شود که سرعت و ظرفیت شارژ این گوشی را به میزان چشمگیری ارتقا می‌بخشد. گفته می‌شود آیفون‌های جدید کماکان دارای پورت Lightning خواهند بود. اپل اخبار منتشر شده در این زمینه را رد یا تأیید نکرده است.

انتهای پیام/
منبع: مهر
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: میزان جابز استیو اپل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۳۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد تولید برق در نیروگاه شهید رجایی قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، معاون مهندسی و برنامه ریزی نیروگاه شهید رجائی گفت: در اولین ماه امسال، به میزان ۸۳۵ میلیون و ۷۰۵ هزار کیلووات ساعت انرژی خالص در واحد‌های سیزده گانه این نیروگاه، تولید و به شبکه سراسری تحویل شده است.
جواد دوستی در ادامه اظهار کرد: از این میزان انرژی تولیدی، ۴۴۲ میلیون و ۵۷۸ هزار کیلووات ساعت انرژی در ۹ واحد گازی و بخاری نیروگاه سیکل ترکیبی و ۳۹۳ میلیون و ۱۲۷ هزار کیلووات ساعت انرژی در چهار واحد ۲۵۰ مگاواتی این نیروگاه تولید شده است که با این میزان، تولید انرژی الکتریکی در نیروگاه شهید رجایی ۱.۴ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.
نیروگاه شهیدرجایی به عنوان سومین نیروگاه بزرگ کشور، با دارا بودن ۱۳ واحد بخاری و سیکل ترکیبی، سالیانه حدود ۱۲ میلیاردکیلووات ساعت انرژی الکتریکی تولید می‌کند.

دیگر خبرها

  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته خراسان جنوبی اعلام شد
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت ۲۱:۳۰دیروز
  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد
  • رشد تولید برق در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰
  • خطر بروز افسردگی در میانسالی در اثر ساعت کار طولانی در جوانی
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌وبختیاری اعلام شد
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌و بختیاری اعلام شد
  • سندرم انگشت آیفون چیست و پزشکان در موردش چه می‌گویند؟