Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته قسمت دیگری از مسابقه بزرگ استعدادیابی «عصرجدید» ویره نوروز ۹۸پخش شد.

در بخش ابتدایی احسان علیخانی درباره نوروز و عید دیدنی‌ها صحبت کرد و به خاطره‌ای اشاره کرد و گفت: گاهی اوقات برای گرفتن عیدی از صاحب خانه،برنامه ریزی می کردیم که کفش را با حرکات آهسه بپوشیم تا به ما عیدی بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

اولین اجراى شب گذشته را مهدى عبدالوند قهرمان و رکورد دار در حوزه مچ اندازی انجام داد. او در ایران رکوردار مچ اندازی است و در اجرای خود از داوران درخواست کرد که با او مسابقه بدهند که امین حیایی در صحنه حاضر شد و لحظات جذابی را رقم زد و اجرای متفاوت این شرکت کننده مورد توجه داوران قرار گرفت.


امیرحسین اقبالى دومین شرکت کننده بود که در حوزه خوانندگی فعالیت داشت وموسیقی سنتی اجرا کرد که فقط آریا عظیمی نژاد به او رای منفی داد و از او خواست که این مسیر را ادامه بدهد چراکه آینده خوبی پیش رو خواهد داشت.

در سومین اجرا، گروه فى البداهه در حوزه حرکات‌ ورزشی با نمایش‌های خاص حضور پیدا کردند و بشیر حسینی یکی از داوران به آن‌ها رای منفی داد.

چهارمین اجرا متعلق به سما برهانى - پرهام بنى اسدى بود آن‌ها با هوش بسیاری که در حوزه ریاضی داشتند توانستند تمام سوالات ریاضی را پاسخ دهند و رای مثبت داوران را از آن خود کردند.


در پایان مسابقه دو نابغه ریاضی سما برهانى - پرهام بنى اسدى با رای داوران به فینال راه پیدا کردند.

گفتنی است برنامه عصر جدید در ایام نوروز هرشب ساعت ٢٢:٣٠ به روى آنتن شبکه سه سیما می‌رود.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برنامه تلویزیونی صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۳۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بستر مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها برای خیران فراهم شود

ایسنا/فارس معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس خواستار فراهم‌سازی بستر مشارکت فعالان حوزه احسان و نیکوکاران در تصمیم‌گیری‌ها شد.

اسماعیل قزلسفلی امروز، ۵ اردیبهشت‌ماه در آیین نکوداشت و تجلیل از موسسه‌های خیریه و گروه‌های جهادی همکار با کمیته امداد در شیراز افزود: امروز ضرورت دارد که همگی در کنار هم قرار گیریم و یک زبان مشترک و گفتمان فراگیر در حوزه خیر و احساس ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: باید به شکل مسئله‌محور وارد عرصه احسان و نیکی شویم و نیازهای اولویت‌دار را شناسایی و در جهت رفع آن‌ها گام برداریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اظهار کرد: اولویت امروز جامعه به ویژه نسل جوان ما اشتغال، مسکن و ازدواج است که همه باید با هم‌افزایی تحقق آن‌ها را دنبال کنیم.

قزلسفلی تصریح کرد: باید بستر مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها را برای فعالان حوزه خیر، احسان و نیکوکاری فراهم کنیم و داده‌ها و اطلاعات افراد نیازمند را با حفظ و صیانت از آبروی افراد در اختیار آن‌ها قرار دهیم.

وی بیان کرد: اگر به فعالان عرصه خیر و احسان کمک کنیم، راه را برای آن‌ها باز کنیم و نظرات و تجربیات آن‌ها را در تصمیم‌گیری‌ها دخالت دهیم، قطعا اهداف و برنامه‌ها در این حوزه به سرعت به نتیجه خواهد رسید.

به گفته معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، امروز در استان فارس در این زمینه شاهد بالاترین سطح از هم‌افزایی، همدلی و هماهنگی بین تمام مجموعه‌ها و فعالان احسان و نیکوکاری هستیم.

قزلسفلی اظهار کرد: مجموعه فعالان کار خیر باید توجه و پاسخگویی به اولویت‌های اصلی که متولیان امر از جمله کمیته امداد و بهزیستی اعلام می‌کنند را مدنظر قرار دهند و جهت هدافگذاری خود را به آن سمت سوق دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بستر مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها برای خیران فراهم شود
  • ببینید | ابتکار جالب یک کارگر برای گرفتن انگشتر رهبر انقلاب
  • فیلم| ابتکار جالب یک کارگر برای گرفتن انگشتر رهبر معظم انقلاب!
  • خاطره جالب خسرو حیدری از دی‌ماریا
  • حل مشکلات اصلی بانوان را نباید به حاشیه راند
  • خاطره بامزه جواد رضویان از فحش دادن رضا عطاران به مهران غفوریان (فیلم)
  • خاطره جالب طیبی از گل معروفش که جهانی شد (فیلم)
  • خاطره جالب حسین طیبی از فارسی یاد دادن علیرضا بیرانوند به بازیکن پرتغالی (فیلم)
  • (عکس) امین حیایی در آغوش دوست دیرینه اش!
  • امین حیایی در آغوش دوست دیرینه اش!