Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح  گفت: پس از دریافت فرمان فرمانده معظم کل قوا توسط سردار سرلشکر باقری ریاست ستاد کل نیروهای مسلح، وی بلافاصله دستوری صادر کرد و جانشین ستاد کل نیروهای مسلح امیر صالحی در راس یک هیات عالی رتبه نظامی به منطقه اعزام شد که هم اکنون در منطقه در شهر آق قلا در استان گلستان مستقر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: همچنین دستورالعملی نیز برای کل نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و وزارت دفاع صادر شد تا همه امکانات و تجهیزات موردنیاز استان گلستان و مازندران را به منطقه ببرند و در منطقه مستقر شوند.
سردار شکارچی افزود: هر چند که نیروهای مسلح از ابتدای بروز حادثه در منطقه حضور داشتند؛ اما با فرمان فرماندهی کل قوا، قرار شد با تمامی امکانات مورد نیاز اعم از بالگرد، شناور، امکانات بهداشتی و درمانی، نیروی انسانی، لجستیکی و پشتیبانی به کمک مردم منطقه بروند تا هم به کاهش آلام مردم کمک کنند و هم تا استقرار آرامش در منطقه حضور داشته باشند.
سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: هم اکنون عملیات شروع شده و قرارگاهی دایر شده است و امیر صالحی در راس هیئت اعزامی در منطقه حضور دارند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۳۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ ایران به هراقدامی بسیار بزرگ‌تر خواهد بود

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب،  سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دلیل این عملیات عبور رژیم صهیونیستی از خط قرمزهای بود که برای ما به هیچ وجه قابل تحمل نبود.

وی ادامه داد: اینکه رژیم صهیونیستی بخش کنسولی سفارت ما را مورد هدف قرار دهد و مستشاران قانونی ما را که به دعوت دولت سوریه در آن کشور حضور دارند را به شهادت برساند عبور از خطوط قرمزی بود که همه کشورها به جز دو سه حامی رژیم صهیونیستی آن را محکوم کردند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: این اقدام کاری بود که باید مورد پاسخ قرار می‌گرفت و مقام معظم رهبری هم فرمودند که این تنبیه باید صورت بگیرد و به حمدالله به همت سپاه پاسداران و کمک سایر نیروهای مسلح این عملیات انجام شد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه قصدی بر ادامه عملیات علیه اسرائیل نداریم، عملیات از نظر ما خاتمه یافته است، اظهار داشت: گنبدآهنین نتوانست مقابله قابل توجهی با عملیات ما داشته باشد.ما این عملیات را منتج به نتیجه کامل می‌دانیم و این عملیات از نظر ما خاتمه یافته است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اضافه کرد: چنانچه رژیم صهیونیستی عملیات دیگری را انجام دهد، پاسخ ما گسترده تر خواهد بود. سعی کردیم عملیات در حد تنبیه باشد، مراکز جمعیتی مورد هدف نبود و ما قطعا آمادگی این را داریم که از خاکمان دفاع کنیم.

سرلشکر باقری تاکید کرد: نیروهای مسلح ما در آمادگی کامل به سر میبرند و امیدواریم این عملیات طلیعه‌ای بر پیروزی ملت مظلوم فلسطین باشد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به امکان اقدام آمریکا در پاسخ به عملیات بامداد امروز، خاطرنشان کرد: ما این پیام را از طریق سفارت سوییس اعلام کردیم که چنانچه آمریکا توسط پایگاه‌های نظامی خود با رژیم صهیونیستی همکاری کند، پایگاه‌های نظامی آمریکا امنیت نخواهد داشت.


انتهای پیام/  

دیگر خبرها

  • ۵۶٠ واحد مسکونی نیروهای ارتش در ارومیه در حال اجراست
  • برگزاری مراسم سان ورژه نیروهای مسلح مستقردر کردستان فردا در سنندج
  • ارتش پایه اصلی امنیت و اقتدار کشور است
  • تمام تجهیزات نیروهای مسلح کشور بومی است
  • شب حماسی مردم کازرون در حمایت از وعده صادق نیروهای مسلح ایران
  • اتمام حجت فرمانده کل ارتش ایران با آمریکا و اسرائیل | تمام پایگاه‌ها و منافع‌تان اهداف عملیاتی ما محسوب می‌شود
  • پاسخ ایران به هراقدامی بسیار بزرگ‌تر خواهد بود
  • تکمیل سامانه مشوق‌های سربازان ماهر/ تسهیلات مشمولان ماهر قبل از سربازی چیست؟
  • آغاز ثبت نام برای دریافت مشوق‌های سربازی از ۱۵ اردیبهشت
  • ثبت نام رسمی مشمولین خدمت سرباز در سامانه مشوق‌ها از ۱۵ اردیبشهت