Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@18:29:24 GMT

اورژانس همدان به یکهزار و 468 مصدوم امداد رسانی کرد

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۴۱۶۰

اورژانس همدان به یکهزار و 468 مصدوم امداد رسانی کرد

حبیب معصومی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: 308 تن از مصدومان سوانح رانندگی توسط آمبولانس های اورژانس امداد رسانی و منتقل شدند.
وی اضافه کرد: همچنین تیم های آماده باش اورژانس به یکهزار و 160 بیمار غیر ترافیکی شامل بیماران قلبی، سکته مغزی، سوختگی حوادث کار از جمله سقوط از ارتفاع خدمات ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان همدان اظهار داشت: در طرح امداد نوروزی 57 پایگاه امداد شامل 53 پایگاه جاده ای و شهری و اورژانس هوایی 24 ساعته خدمات رسانی می کنند.
معصومی بیان کرد: 10 چادر سلامت در استان همدان راه اندازی شده است که تاکنون 224 تن برای دریافت خدمات بهداشتی و اقدام های اولیه درمانی به این چادرها مراجعه کرده اند.
وی افزود: 204 تن از این تعداد در محل درمان شده و 20 تن از مراجعان به چادرهای سلامت به مراکز درمانی و بیمارستان منتقل شدند.
طرح نوروزی اورژانس همدان از 25 اسفند امسال آغاز شده و تا 17 فروردین سال آینده ادامه دارد و در این طرح 400 نیرو، 70 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در پایگاه های شهری و جاده ای هشت شهرستان به مردم و مسافران خدمات ارائه می‌ دهند.
7526/2090
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 اتوبوس خدمات رسانی درمان سکته مغزی فوریت های پزشکی استان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۴۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سانحه رانندگی در غرب سبزوار هشت مصدوم برجا گذاشت

مسلم فائق نیا گفت: این حادثه عصر امروز بر اثر برخورد سواری "پارس" با خودرو "سوناتا" در کیلومتر ۸۰ غرب سبزوار در محدوده شهرستان "داورزن" روی داد.

وی تصریح کرد: پنج مصدوم این حادثه توسط کارشناسان اورژانس در محل به صورت سرپایی مداوا شده و سه مصدوم دیگر به وسیله عوامل اورژانس به بیمارستان سوانح و امداد سبزوار منتقل شدند.

تیم های عملیاتی اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی با ۳۱ پایگاه عملیاتی و یک پایگاه اورژانس هوایی در ۲۴ ساعت شبانه روز آماده ارائه هرگونه خدمات درمانی به بیماران و مصدومان حوادث مختلف با توجه به نوع حادثه به مردم شریف غرب خراسان رضوی هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • انتقال مردی ۲۵ ساله از قایق صیادی به آمبولانس اورژانس
  • هلال احمر خراسان رضوی به ۳۰۹ مصدوم خدمت رسانی کرد
  • اورژانس قم به سه هزار ۶۰۰ مسافر نوروزی امداد رسانی کرد
  • ۹ حادثه با ۲۲ مصدوم درگتوند
  • پنج مصدوم در واژگونی خودرو پژو پارس در محور بردسکن به سبزوار
  • سانحه رانندگی در غرب سبزوار هشت مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف زنجیره‌ای ۲ تریلی، ۲ پراید، پیکان و پژو ۲۰۶
  • تصادف زنجیره‌ای با ۱۱ مصدوم
  • خدمت رسانی به ۲۷۶ مصدوم توسط جمعیت هلال احمر خراسان رضوی
  • تصادف زنجیره ای در آزادراه شیراز _ اصفهان