Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-25@04:23:21 GMT

آماده باش کامل به استانداران ۵ استان غربی کشور

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۴۲۶۱

آماده باش کامل به استانداران ۵ استان غربی کشور

به گزارش تسنیم، سیدسلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور با اشاره به گزارش سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی بسیار قوی در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه از غرب کشور از اعلام آماده‌باش به استانداران 5 استان غربی کشور خبر داد و در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: برای اطلاع دقیق از وضعیت جوی کشور در روزهای آینده، با رئیس سازمان هواشناسی کشور مستقیما صحبت کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مطالب ایشان حکایت از ورود سامانه بارشی بسیار قوی از غرب کشور طی روزهای دوشنبه و سه شنبه داشت.

وی افزود: بیشترین بارندگی را برای استان‌های لرستان، خوزستان چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و جنوب ایلام پیش بینی می‌کنند.

سامانی با بیان اینکه با استانداران این استان‌ها جهت اطمینان از آماده‌باش کامل تماس گرفتم، نوشت: ستاد بحران در هر 5 استان تشکیل جلسه داده است و پیش بینی های لازم را انجام داده اند.
سخنگوی وزارت کشور گفت: تاکید کردم که از اطلاع رسانی کامل از طریق صداوسیما و رسانه ها و در موارد لزوم به صورت حضوری به عشایر و روستاییان عزیز و کسانی که در مناطق جنگلی و در نزدیکی رودخانه‌ها و در چادرهای مسافرتی اتراق کرده‌اند یقین حاصل نمایند و تمام فرمانداران این استان‌ها در آن ایام در آماده‌باش کامل باشند.

انتهای پیام/

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۴۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی فداکار، ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان کرمان اظهار داشت: اطلاع رسانی کامل به فرمانداران و مدیران صورت گرفته است و از آنها می‌خواهیم آمادگی کامل را داشته باشند.

وی افزود: هر چند که در بعضی موارد به دلیل حجم بالای آب توان مدیریت بحران کم می‌شود اما باز هم باید با توجه به ویژگی هر نقطه تصمیمات خاص و شاخص گرفته شود.

استاندار کرمان، با بیان اینکه آمادگی کامل تمام دستگاه‌های خدمات رسان جهت مقابله با بحران لازم است تصریح کرد: اطلاع رسانی به مردم بسیار اهمیت دارد، زیرا یکی از دلایل موفقیت در سیل جنوب نیز همین مسئله آگاهی و کمک مردم بود.

کد خبر 6087789

دیگر خبرها

  • آماده‌باش ستاد مدیریت بحران در آستانه برگزاری کنکور در جیرفت
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • انجام تعمیرات کامل نیروگاه برق شهرستان ری
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • آماده باش کامل راهداری استان در آماده باش کامل به سر می‌برد
  • متن کامل گزارش نهایی تفحص درباره عملکرد سازمان حفظ نباتات
  • آماده باش کامل اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد
  • متن کامل گزارش نهایی تحقیق و تفحص درباره عملکرد سازمان حفظ نباتات
  • مدیریت بحران استان یزد در آماده باش کامل است