Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری در جلسه شورای هماهنگ مدیریت بحران مازندران گفت: دولت به طور جدی علاقه‌مند است که در همه مراحل و هر جا که مردم گرفتار مشکلاتی می‌شوند در کنار مردم باشد، افزود: همه اجزای نظام در کنار مردم هستند و خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: درسی که از زلزله کرمانشاه گرفته شد انسجام مردم در کمک رسانی بود و مردم روحانیت و مسئولان اجرایی در صحنه بودند که پیام آن این است که سختی‌ها با همبستگی‌ها حل می‌شود
جهانگیری ادامه داد: ما سختی‌های جدی تری پیش رو است و آمریکا میخواهد به این کشور آسیب جدی وارد کنند، اما راه برون رفت از مشکلات درسی است که از زلزله کرمانشاه و سیل شمال گرفته شده است.
معاون اول رئیس جمهوری گفت: سیل می‌توانست بحران جدی تری برای مازندران رقم بزند، اما با تدابیری که اندیشیده و اجرا شده است سیل اکنون به مرحله‌ای رسیده که مردم می‌توانند مشکل را حل کنند.
وی به افزایش روحیه مردم تاکید کرد و گفت: مردم زمانی از نظر روحی شکسته می‌شوند که احساس کم توجهی کنند یا تصور کنند که برخی‌ها سرگرم دعوا‌های خودشان هستند.
معاون اول رئیس جمهوری با قدردانی از استاندار مازندران به خاطر حضور موثر و دائم در کمک رسانی به سیلزدگان، افزود: نمونه کار جهادی و حضور در صحنه در مازندران دیده شده است.
جهانگیری با بیان اینکه بخش مسکن در اولویت است، افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تا دو ماه آینده منازل مسکونی تخریب شده را باید سریعا بازسازی و تعمیر کند و بسازد.
وی گفت: کمک‌ها و تسهیلات به سیلزدگان اگرچه کم است، اما چهارشنبه در جلسه هیات دولت مطرح خواهد شد.
معاون اول رئیس جمهوری گفت: درزلزله ۱۰ میلیون قرض الحسنه بود و ۲ میلیون تومان بلاعوض بود که برای افزایش آن به ۱۵ میلیو ن. تومان و ۵ میلیون تومان باید بررسی شود.

خبر درحال تکمیل شدن..

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معاون اول رئیس جمهور سیل زدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۴۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلاژ‌های دولتی در سواحل باید مورد استفاده مردم قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، وزیر کشور امروز در حاشیه سفر به مازندران برای شرکت در مراسم معارفه استاندار جدید مازندران گفت: همه زیرساخت‌های رفاهی و تفریحی موجود در سواحل به ویژه فضا‌های متعلق به دستگاه‌های دولتی باید طبق قانون مورد استفاده همه مردم قرار گیرد و نباید در اختیار گروه خاصی از جامعه باشد.


وحیدی افزود: با توجه به این‌که آزادسازی سواحل مورد تاکید دولت است و گام‌های مهمی نیز در این زمینه برداشته شد باید این اقدام نیز انجام شود. البته تمام این کار‌ها را نمی‌توان در یک بازه کوتاه انجام داد و باید روند قانونی را در نظر گرفت و کار‌ها را دنبال کرد.


وی تصریح کرد: اصل ایده و هدف ما در دولت همین است که کار‌های مرتبط با توسعه زیرساخت‌های ساحلی بر همین منوال پیش برود. به ویژه در مناطقی که ساحل آزاد شده بخش خصوصی باید در چارچوب قانون فعال شود و به گونه‌ای که عموم مردم از زیرساخت‌های ساحلی بهره‌مند شوند ایفای نقش کند.


به گفته وحیدی نباید ساحل و زیرساخت‌های رفاهی و تفریحی موجود در سواحل انحصاری شود که گروهی بتوانند از این فضا‌ها و امکانات بهره بگیرند و بخش بزرگی از مردم نتوانند. باید ساحل را برای استفاده همگانی آماده کرد.


به شهرداران ابلاغ کردیم محوطه‌های ساحلی که در حوزه شهرداری‌هاست برای عموم مردم بهسازی شود. برای فضا‌هایی که در حوزه شهرداری‌ها نیست هم باید طوری برنامه‌ریزی کرد که طبق مقررات زیرساخت‌ها در اختیار عموم قرار بگیرد.

وزیر کشور با اشاره به مالکیت برخی دستگاه‌های دولتی بر مجتمع‌های تفریحی و رفاهی ساحلی خاطر نشان کرد: دستگاه‌های دولتی هر خدمتی که می‌توانند باید انجام دهند و هر زیرساختی که در این نواحی دارند باید به نفع عموم و برای بهره‌مندی همه مردم باشد.

دیگر خبرها

  • شدت باران در استان یزد و آبگرفتگی معابر شهر یزد+عکس
  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است
  • بارش باران سیل آسا در یزد
  • فعالیت بیش از ۴۰۰ هزار سفیر سلامت در مازندران
  • فعالیت ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در مازندران
  • برای خانه‌ات بجنگ!
  • پلاژ‌های دولتی در سواحل باید مورد استفاده مردم قرار گیرد
  • تلاش برای تخلیه سیلاب از منازل زرند/تخریب شبکه آب شرب ٨ روستا
  • امدادرسانی٩تیم عملیاتی هلال احمربه مردم زرند/تخلیه آب منازل
  • برج حاشیه باغ گیاه‌شناسی ایران با ورود رییس‌جمهوری کوتاه آمد