Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@08:58:37 GMT

36 مسافر از خدمات فوریت های پزشکی میاندوآب بهره مند شدند

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۴۳۸۵

36 مسافر از خدمات فوریت های پزشکی میاندوآب بهره مند شدند

مهاباد - ایرنا - مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: 36 مسافر از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون از خدمات پایگاه موقت سلامت فوریت های پزشکی مستقر در ورودی این شهرستان بهره مند شدند.

سهراب حیدری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه فوریت های پزشکی 115 این شهرستان به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار مردمی در خصوص حوادث احتمالی است، گفت: کادر فوریت های پزشکی در محل پایگاه های واقع در ورودی های این شهرستان مستقر شده اند که چنانچه مسافران در سطح شهر یا جاده دچار حادثه شوند به آنان خدمات پیش بیمارستانی ارایه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در ایام نوروز درمانگاه‌ های شبانه روزی «چهاربرج» و «باروق» نیز با کادر کامل پزشکی شامل پزشک، پرستار، داروخانه، تزریقات و همچنین دندانپزشک به صورت شبانه روزی آماده خدمت به مسافران نوروزی هستند.
وی بیان کرد: همچنین در محور تپه رش - میاندوآب پایگاه جاده ای تازه تاسیس فوریت های پزشکی «للکلو» به صورت شبانه روزی خدمات پیش بیمارستانی را به شهروندان و مسافران نوروزی ارایه می دهد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: 19 نوزاد در سه روز اول سال 98 در بیمارستان حضرت فاطمه (س) میاندوآب به دنیا آمدند که اولین نوزاد دختر بود.
وی افزود: از 19 نوزاد متولد شده 9 نوزاد دختر و 10 نوزاد پسر هستند که همه نوزادان و مادران در صحت و سلامت کامل به سر می‌برند.
به گزارش ایرنا، اکیپ فوریت های پزشکی میاندوآب با هشت دستگاه آمبولانس و با 42 نفر نیروی انسانی تا 16 فروردین 98 به صورت 24 ساعته آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی و دیگر شهروندان هستند.
میاندوآب یکی از شهرهای جنوبی آذربایجان غربی است.
9871/6185/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بهداشت و درمان طرح سلامت نوروزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۴۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره‌ای در اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از تصادف زنجیره‌ای در اتوبان ذوب‌آهن با هفت مصدوم خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه تصادف زنجیره‌ای خودروهای تیبا، ۴۰۵، دنا و برخورد با گاردریل ساعت ۰۰:۴۳ امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام چهار واحد امدادی اورژانس به محل حادثه افزود: این حادثه در اتوبان ذوب‌آهن و روبه‌روی ترمینال فلاورجان رخ داده بود.

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: هفت نفر شامل پنج مرد و دو زن در این حادثه مصدوم و شش نفر به بیمارستان‌های الزهرا (س) و امام فلاورجان منتقل شدند.

کد خبر 745659

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۲ میلیون مسافر به خراسان رضوی سفر کردند
  • جابه جایی بیش از ۲۱ هزار مسافر در راه آهن زاگرس
  • تصادف زنجیره‌ای در اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • زرد، آبی، بی‌خوابی/ چگونه تلفن هوشمند چرخه زیستی را مختل می‌کند؟
  • برخورد کامیون با ۲ خودرو ۳ مصدوم بر جا گذاشت
  • برخورد کامیون با ۳ خودرو ۳ مصدوم بر جا گذاشت
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی
  • بهره مندی بیش از ۱۸۵هزار نفر از خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری
  • زرد، آبی، بی‌خوابی/ تلفن هوشمند چگونه چرخه زیستی را مختل می‌کند؟
  • بهره‌مندی ۱۸۵هزار مسافر از خدمات هلال احمر چهارمحال وبختیاری