Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@03:16:45 GMT

برقراری نظم و امنیت در اماکن تفریحی و مذهبی

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۴۴۲۲

برقراری نظم و امنیت در اماکن تفریحی و مذهبی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ حسین عیدی، فرماندهی انتظامی بیان داشت: برقراری نظم و امنیت در سطح اماکن مذهبی، فرهنگی، طبیعی، گردشگری و تفرجگاه‌ها از اهم اقدامات نیروی انتظامی در تعطیلات نوروزی است.

وی افزود: راه اندازی ایستگاه‌های مشاوره و مددکاری پلیس، برقراری ایست و بازرسی‌ها در محور‌های ورودی، فعال سازی گشت‌های انتظامی ویژه تفرجگاه‌ها به‌منظور پیشگیری از وقوع جرم و برخورد قانونی با هنجارشکنان از دیگر برنامه‌های پلیس در طول تعطیلات بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ عیدیعنوان کرد: تامین امنیت مطلوب تفرجگاه‌ها و رضایتمندی مسافران و میهمانان نوروزی در طول تعطیلات نوروزی را از اولویت‌های اصلی پلیس در ایام تعطیلات نوروزی خواهد بود.

انتهای پیام/م

توجه به امنیت مطلوب در تفرجگاه ها 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی تعطیلات نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۴۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودروی bmw قاچاق در ساری

سرهنگ محمد محمد پور رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: در راستای اجرای طرح مقابله با خودرو‌های پلاک مخدوش و قاچاق و در پی کسب خبری مبنی بر تردد یک خودروی bmw قاچاق در شهرستان ساری، بررسی موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان، پس از هماهنگی‌های قضائی، خودروی موردنظر را که فاقد هرگونه مدارک قانونی بوده حین تردد در سطح شهر ساری متوقف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران با بیان این که کارشناسان ارزش خودروی مورد نظر را بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این ارتبتط مالک این خودرو نیز پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ محمد پور ضمن قدردانی از تشریک مساعی مردم استان در امر مبارزه با قاچاق کالا، در خاتمه مبارزه با جرائم اقتصادی را یکی از برنامه‌های اولویت دار پلیس امنیت اقتصادی استان عنوان کرد و از مردم خواست: در صورت اطلاع از محل نگهداری هر گونه کالای قاچاق، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • برادرکشی در کوه‌های اطراف فسا
  • توقیف خودروی bmw قاچاق در ساری
  • قدردانی رودسری ها از پلیس برای برقراری نظم و امنیت
  • محدودیت ترافیکی در مسیرهای منتهی به دیدار رییس جمهور با مردم
  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد
  • نجات یک شهروند از خودکشی در مسکن مهر لنگرود
  • کشف بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بابل
  • ۶۷۵ هزار گردشگر نوروزی از خدمات دریایی استان بوشهر استفاده کردند
  • کشف ۱۸ فقره سرقت در اجرای طرح امنیت محله محور در خدابنده