Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیر تیم امید ایران گفت: حادثه بسیار تلخی در سال جدید برای هموطنان گلستانی رخ داده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، حمید استیلی مدیر تیم فوتبال امید ایران اظهار کرد: حادثه بسیار تلخی در سال جدید برای هموطنان گلستانی رخ داده است و همه ما در غم مصیبت دیدگان شریک هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استیلی ادامه داد: همه بچه‌های تیم امید ایران مصمم هستند که طلسم صعود به المپیک را بشکنند و به امید خدا تا آخر با همین روحیه به میدان می‌رویم.

مدیر فنی تیم فوتبال امید بیان کرد: در صورت موافقت ناظر کنفدراسیون آسیا امروز مقابل یمن در مرحله مقدماتی و انتخابی المپیک توکیو بازیکنان با بازوبند‌های مشکی برای ابراز همدردی با هموطنان آسیب دیده از سیل اخیر به میدان خواهند رفت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حمید استیلی تیم امید فدراسیون فوتبال المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۴۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکوه و عظمت ایران از وجود رهبری دینی و سربازان شجاع نشات می‌گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین‌نژاد در همایش ویژه روز ارتش که در مجموعه صدف بجنورد برگزار شد، در این مراسم با شکوه، جایگاه رهبر و فرمانده کل قوا را در هدایت صحیح جامعه و نظام مورد توجه قرار داد و گفت زمانیکه عده‌ای به دنبال انحلال ارتش بودند اما امام از این انحراف جلوگیری کرد و روز ارتش را نامگذاری کرد.

وی در ادامه افزود امروز نیز شجاعت مقام معظم رهبری سیلی بر چهره کریه دشمن نواخت و غم شهادت عزیزانمان را با درس به دشمن تسلی داد و دشمن را پشیمان کرد و دنیا را مبهوت خودش کرد.

استاندار خراسان شمالی به عزت امروز کشور به عنوان دستاورد انقلاب اشاره کرد و گفت: ایرانی که نمی‌توانست کمترین نیاز خود را تأمین کند، امروز عزتی یافته که بر صورت استکبار جهانی سیلی می‌زند و همزمان همه شئون انسانی را در اوج قدرت و شجاعت رعایت می‌کند و مراکز جمعیتی را هدف قرار نمی‌دهد.

حسین‌نژاد ادامه داد: با اقدامات ایران اسلامی، ابرقدرتی آمریکا دیگر مفهومی ندارد و شکوه و عظمت امروز ما از وجود رهبری دینی و سربازان شجاع اوست.

کد خبر 6080739

دیگر خبرها

  • تلاش بامدادی پرسنل امور برق شهرستان راسک و سرباز جهت اصلاح شبکه های برق آسیب دیده ناشی از سیلاب
  • چپ‌پای پرسپولیسی مقابل تراکتور نیست
  • کشتی ایران چگونه «آقای» آسیا شد/ امید به درخشش در المپیک با «طلا»
  • شرکتی که به دنبال فروش سهام ایران خودروست
  • افزایش شمار جان‌باختگان سیل در افغانستان به بیش از ۷۰ نفر
  • ارتش تبلور امنیت و امید آفرینی برای ملت ایران است
  • مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی
  • شکوه و عظمت ایران از وجود رهبری دینی و سربازان شجاع نشات می‌گیرد
  • رفع خرابی برق در ۵۶۴ نقطه/وضعیت شبکه برق هرمزگان پایدار شد
  • امروز دشمن با عملیات روانی در پی ترمیم گنبد آسیب دیده خود است