Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@00:24:36 GMT

2 زن باردار گمیشانی از سیل نجات یافتند

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۴۴۸۸

2 زن باردار گمیشانی از سیل نجات یافتند

گرگان - ایرنا - سرپرست مرکز فوریت‌های پزشکی استان گلستان از انتقال 2 زن باردار ساکن روستای مرزی و محصور در سیل قلعه جیق شهرستان گمیشان به مراکز درمانی خبر داد.

علیرضا کمال غریبی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به بسته بودن راه دسترسی این روستای مرزی در اثر وقوع سیل، این زنان امروز به وسیله بالگرد اورژانس گلستان به بیمارستان امام خمینی بندرترکمن منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی حال عمومی این 2 زن باردار مساعد است.
وی بیان کرد: در روز گذشته نیز پنج پرواز در گلستان انجام شد که طی آن کودک 4.5 ساله دچار مصدومیت و یک زن و مرد کهنسال از روستاهای آق قلا، یک بیمار از ارتفاعات جهان نمای کردکوی و یک مصدوم از روستای کنداسکو شهرستان گالیکش به مراکز درمانی استان انتقال داده شدند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، علاوه بر اورژانس هوایی، بالگرد جمعیت هلال احمر نیز برای ارایه خدمت به مسافران و گردشگران نوروزی از 25 اسفند پارسال در استان مستقر شده و تا پنجم فروردین به فعالیت ادامه خواهد داد.
7333/3091

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سيل حوادث گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۴۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۳ مسافر اتوبوس‌های گرفتار شده در سیلاب کنارک نجات یافتند

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین کبادی معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال‌احمر بیان کرد: پیرو اعلام وضعیت قرمز هواشناسی تا صبح امروز، در ۴۷ منطقه عملیاتی ۱۱۹۷ عملیات امدادرسانی، ۲۱۶ عملیات اسکان و ۵۰ مورد عملیات انتقال به اماکن امن صورت گرفته است.

وی افزود: ساعت ۳:۳۰ بامداد امروز با تلاش امدادگران هلال‌احمر، ۴۳ مسافر ۲ دستگاه اتوبوس که در جاده کنارک به نیکشهر گرفتار سیلاب شده بودند، نجات داده شدند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال‌احمر گفت: بر اساس آخرین گزارش‌ها، با توجه به شدت سیلاب در سیستان و بلوچستان، ۲۰ تیم واکنش سریع و امداد و نجات سیلاب (شامل ۱۰۰ نجاتگر) از هلال‌احمر استان‌های فارس و یزد به کنارک و زرآباد اعزام شدند.

وی ادامه داد: همچنین جمعیت هلال احمر با به کارگیری بیش از ۶ هزار نیروی عملیاتی در غالب ۱۲۰۰ تیم در ۵ استان متأثر از سیل و همچنین به کارگیری ۲۵۰ خودروی لجستیکی و عملیاتی در حال امدادرسانی است. همچنین در صورت نیاز به خدمات رسانی اضطراری شماره ملی ۱۱۲ در خدمت هموطنان عزیز است.

کد خبر 6080948

دیگر خبرها

  • پیشگیری از قاچاق کالا‌های سلامت محور و عملیات هوایی برای نجات بیمار در نیشابور
  • پرواز بالگرد اورژانس نیشابور برای نجات بیمار سکته مغزی
  • بالگرد اورژانس استان تهران جان دو نفر را در اتوبان تهران-قم نجات داد
  • آماده باش ارتش و سپاه در مناطق سیل زده /۳ سیل‌زده نجات یافتند
  • ۷ نفر از سیلاب رودخانه‌های خراسان جنوبی نجات یافتند
  • نجات جان مادر باردار گرفتار در سیلاب جنوب سیستان و بلوچستان
  • بالگرد اورژانس قم به کمک کودک پنج ساله رفت
  • ۴۳ مسافر اتوبوس‌های گرفتار شده در سیلاب کنارک نجات یافتند
  • نجات جان مادران باردار در شرایط نامساعد جوی
  • مسدود شدن راه ۱۵۴ روستای نیکشهر و ۴۷۰ مورد خاموشی فشار ضعیف