Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-29@09:50:18 GMT

هنگام رانندگی پیامک ندهید ! / فیلم تکاندهنده از یک حادثه

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۴۵۱۶

‍‍‍‍‍‍

حوادث رکنا: نوشتن و ارسال پیامک در حین رانندگی کاری است که این روز ها همه ما انجام می دهیم اما از میزان خطر آفرینی آن مطلع نیستیم. آمار ها نشان می دهد اگر راننده ها بدون توجه به تلفن همراه خود رانندگی کنند آمار تصادفات بطرز چشمگیری کاهش پیدا می کند .

حجم ویدیو: 5.98M | مدت زمان ویدیو: 00:00:55

به گزارش رکنا، در این ویدیو به زیبایی نشان داده می شود که استفاده های کوتاه از تلفن همراه تا چه اندازه خطرناک است و می تواند علاوه بر شما همراهان شما و حتی دیگر افراد جامعه را در معرض حوادث جبران ناپذیری قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میزان تاثیرگذاری تبلیغات مربوط به فرهنگ رانندگی در صورت داشتن پایانی تلخ بیشتر می شود و به همین دلیل است که تبلیغات دلخراش تر تاثیرگذارتر هستند.

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

به گزارش رکنا، در این ویدیو به زیبایی نشان داده می شود که استفاده های کوتاه از تلفن همراه تا چه اندازه خطرناک است و می تواند علاوه بر شما همراهان شما و حتی دیگر افراد جامعه را در معرض حوادث جبران ناپذیری قرار دهد. میزان تاثیرگذاری تبلیغات مربوط به فرهنگ رانندگی در صورت داشتن پایانی تلخ بیشتر می شود و به همین دلیل است که تبلیغات دلخراش تر تاثیرگذارتر هستند.

 

هنگام رانندگی پیامک ندهید ! / فیلم تکاندهنده از یک حادثه

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث پیامک تلفن همراه راننده فیلم رانندگی ویدیو ها عکس فیلم ویدیو ها دختر زندگی یک زن زن در خیابان سیل وحشتناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۴۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ گردشگر نوروزی قشم قربانی حوادث رانندگی شدند

رئیس اداره پزشکی قانونی شهرستان قشم از مرگ چهار گردشگر در این شهرستان بر اثر حوادث رانندگی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، محمدرضا اسلامی امروز با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: این شمار فوتی در بازه زمانی 25 اسفندماه سال گذشته تا هفتم فروردین‌ماه امسال ثبت شده است.

وی ادامه داد: متاسفانه هر ساله با وجود تاکیدهای فراوان مبنی بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و توجه به ویژه به هشدارهای هواشناسی، شاهد مرگ شماری از هموطنان‌مان هستیم.

رئیس اداره پزشکی قانونی شهرستان قشم، تصریح کرد: روز گذشته به دلیل بی‌توجهی یکی از گردشگران به هشدارها نسبت به طوفانی بودن دریا و شنا در دریای مواج، شاهد مرگ یک هموطن بودیم.

اسلامی از گردشگران و قشموندان خواست تا به منظور پیشگیری از بروز حوادث رانندگی و غرق شدگی نسبت به هشدارهای صادر شده توجه خاصی داشته باشند تا تعطیلات با آرامش و خوشی برایشان سپری شود.

به گزارش تسنیم، شهرستان قشم در جنوب ایران یکی از مهمترین قطب‌های گردشگری کشور است که همه ساله در ایام پایانی سال شاهد حضور شمار خیل عظیم مسافران نوروزی از اقصی نقاط کشور در این منطقه هستیم.

جنگل‌های زیبای حرا، جزیره رنگین کمانی هرمز، مراکز تجاری و بازارهای پررونق، دره ستارگان از جمله نقاط گردشگری جزیره زیبای قشم است.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • مصدومیت ۵ نفر در تصادف دو خودرو در آزادراه قزوین-همدان
  • کاهش ۸ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در خراسان شمالی
  • محفل بزرگ «امام حسنی ها» بیانگر گام‎های تمدن سازی اسلامی است
  • روش بسیار آسان برای جلوگیری از خواب آلودگی در هنگام رانندگی
  • تصادف مرگبار پژو پارس با تریلر در تهران
  • واژگونی خودرو سواری در محور نیشابور به سبزوار منجر به فوت ۲ نفر شد
  • حادثه رانندگی در محور نیشابور- سبزوار با ۲ قربانی
  • ۲۲ مصدوم حاصل حوادث رانندگی ۲۴ ساعت گذشته در گتوند خوزستان
  • رکورد اتحادیه اروپا را شکستیم
  • ۴ گردشگر نوروزی قشم قربانی حوادث رانندگی شدند