Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آسوشیتدپرس، با وجود اعلام نیروهای تحت حمایت آمریکا مبنی بر سقوط آخرین پایگاه داعش در سوریه، دولت استرالیا اعلام کرد مباره جهانی علیه داعش هنوز به پایان نرسیده است.

«اسکات موریسون» نخست‌وزیر استرالیا، «ماریس پین» وزیر امور خارجه استرالیا و «کریستوفر پین» وزیر دفاع این کشور در بیانیه ای مشترک، ضمن استقبال از این موضوع اعلام کردند هنوز راه زیادی برای مقابله با داعش وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است: با وجود اهمیت این مسئله که در شکست منطقه‌ای (داعش) متجلی است، اما این امر به معنای پایان جنگ علیه داعش و نیز افراط گرایی که به نمایش می گذارد، به شمار نمی رود.

در این بیانیه همچنین گفته شده است داعش همچنان تهدیدی امنیتی در داخل و خارج منطقه خاورمیانه به شمار می رود که از جمله آن تبلیغ ایدئولوژی افراط گرایانه این گروه است.

گفتنی است نیروهای دموکراتیک سوریه پس از هفته ها نبرد با عناصر گروه تروریستی داعش در روستای مرزی الباغوز در استان دیرالزور سوریه، روز شنبه رسما پایان خلافت خودخوانده داعش را اعلام کردند.

همچنین شایان ذکر است استرالیا به عنوان بخشی از ائتلاف جهانی در جنگ علیه داعش مشارکت داشت؛ بطوری که از سال ۲۰۱۴، بطور میانگین ۶۰۰ استرالیایی از نیرو‌های دفاعی این کشور همیشه در خاورمیانه حضور داشتند.

همچنین استرالیا طبق درخواست دولت عراق، به کمک خود به نیروهای عراقی ادامه خواهد داد که از جمله آنها آموزش نظامی به نیروهای عراقی در مجتمع نظامی «تاجی» در شمال غرب بغداد است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گروه های تروریستی سوریه تروریسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۴۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه ارتش سوریه درمورد حمله امروز رژیم صهیونیستی

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ ارتش سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد ساعت ۱۷:۵۰ به وقت محلی سوریه (ساعت ۱۸:۲۰ به وقت تهران) جنگنده‌های دشمن صهیونیستی با چند شلیک از آسمان جولان اشغالی ساختمانی مسکونی را در حومه شهر دمشق هدف قرار دادند.

دیگر خبرها

  • فرمان داعش به گرگ‌های تنها برای عملیات در خاک اروپا، آمریکا و اسرائیل
  • بیانیه ارتش سوریه درمورد حمله امروز رژیم صهیونیستی
  • هلاکت یک تروریست بلندپایه داعش در مرز عراق و سوریه
  • مسئول انتقال تروریست‌ها میان عراق و سوریه کشته شد
  • هلاکت یک سرکرده داعش در عراق
  • نیویورک تایمز: تمرکز داعش بر یارگیری از تاجیک ها
  • نیویورک تایمز: داعش بر یارگیری از تاجیک ها متمرکز شده است/ داعش برخلاف ادعاها نابود نشده است
  • تاکید سوریه بر لزوم پایان اشغالگری و حمایت آمریکا از تروریسم
  • پیروزی پرگل کره جنوبی، عراق و استرالیا/ اولین برد برانکو با چین گل اول عراق+ فیلم
  • مسکو: چرا داعش فقط به دشمنان آمریکا حمله می‌کند؟