Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل هواشناسی فارس با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان فارس گفت: این سامانه از اوایل روز دوشنبه در فارس شروع می‌شود و تا پایان روز سه‌شنبه ادامه دارد همچنین احتمال آب گرفتگی معابر پیش‌بینی می‌شود. ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

مسعود ده‌ ملایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز اظهار داشت: این سامانه از روز دوشنبه از نواحی غرب و شمال غرب کشور وارد استان می‌شود و تا پایان روز سه‌شنبه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با تاکید بر اینکه از اواخر روز یکشنبه بارش‌ها به صورت پراکنده در فارس آغاز می‌شود، افزود: بر اساس نقشه‌های جوی، این سامانه از اواخر روز سه شنبه از فارس خارج می‌شود. 

بهار 98|شدت سامانه بارش‌زا در استان اصفهان در 2 روز آینده تقویت می‌شودبهار 98|دمای هوای اردبیل تا 14 درجه کاهش می‌یابد؛ بارش برف در بسیاری از مناطق استانسامانه بارشی جدید عصر امروز وارد مازندران می‌شود

ده ملایی افزود: با خارج شدن این سامانه از استان، در روز چهارشنبه کاهش دما و همچنین مه گرفتگی در فارس پیش بینی شده است. 

انتهای پیام/ ز

R41382/P/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۴۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوام سامانه بارشی در استان تا فردا + فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت:در شبانه روز گذشته بیشترین بارش در فریدونشهر ۱۰.۸، نطنز ۸، خور و بیابانک ۳.۸، اسلام آباد موگویی ۳.۷، دهاقان و بویین میاندشت ۳.۴، چوپانان ۳.۱، خوانسار ۳، گلپایگان ۲.۵، زواره ۲.۳، انارک ۲.۲، شهرضا ۱.۸، داران ۱.۷، نجف آبادو بادرود با ۱.۳ میلیمتر ثبت شده است.


مینا معتمدی با بیان اینکه امروز بیشینه دما بین سه تا پنج درجه در بیشتر مناطق استان کاهش می‌یابد افزود:سامانه بارشی تا بعد از ظهر فردا در استان فعال است و در این مدت افزایش ابر، وزش باد شدید، رگبار و رعد و برق و تگرگ پیش بینی می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


به گفته وی انتظار می‌رود شدت بارش‌ها در نیمه غربی و شمالی استان بیشتر باشد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: جاری شدن روان آب و اختلال در تردد، لغزندگی در گردنه‌های کوهستانی و جاده‌ها، آب‌گرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌های فصلی، تنش دمایی در سالن دامداری، مرغداری و گلخانه‌ها، باغات و مزارع، احتمال سقوط از ارتفاع، اشیا و سقوط درختان کهن از مخاطرات این سامانه است.


وی گفت: تحکیم انواع سازه‌ها، نداشتن صعود به ارتفاعات، کوهنوردی و گردشگری، نداشتن توقف در بستر مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها، محافظت از محصولات کشاورزی، هر نوع اقدام احتیاطی دیگر با توجه به فصل بارش، اقدامات لازم توسط مسئولان جهت لایروبی و پاکسازی کانال‌ها و مدیریت راه‌ها، مدیریت کوچ عشایر و صنعت کشاورزی توصیه می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • سامانه بارشی امشب از همدان خارج می‌شود
  • ورود سیلاب به بخشی از شهر زرند/قطع برق و آبگرفتگی معابر
  • تدوام سامانه بارشی در استان تا فردا + فیلم
  • ورود سامانه بارشی به اصفهان / پیش‌بینی سیلاب و تندبادهای لحظه‌ای در استان
  • ورود سامانه بارشی به اصفهان
  • ورود سامانه بارشی به اصفهان از فردا
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از ۳ اردیبهشت ماه
  • ورود سامانه بارشی به استان ایلام
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور ؛ کاهش دمای هوا از فردا
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور ؛ کاهش دمای هوا از فردا | رگبار باران و تگرگ در این مناطق