Web Analytics Made Easy - Statcounter

بندرعباس-ایرنا- فعالیت گروه جهادی شهید هدایت در لمزان شهرستان بندرلنگه در قالب سه بخش پزشکی، دندان پزشکی و دامپزشکی آغاز شد.

مدیر اجرایی گروه جهادی شهید هدایت روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این گروه جهادی متشکل از 150 نفر پزشک و متخصص است که تا 10 فروردین در لمزان خدمات پزشکی، دندان پزشکی و دامپزشکی و همچنین آموزش های پیشگیرانه از بیماری را ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد صفی خانی ادامه داد: اکنون 2 درمانگاه پزشکی و دندانپزشکی تجهیز شده و داروهای مورد نیاز بیماران به صورت رایگان به آنان داده می شود و اگر فردی نیاز به مداوای بیشتری داشت به صورت رایگان به مرکز استان اعزام و درمان خواهد شد.
وی اضافه کرد: علاوه بر پزشک عمومی و دندانپزشک، متخصصان قلب، اورولوژی، اطفال، زنان، دندانپزشک کودکان، جراح ریشه دندان، متخصص فک و صورت و داروساز در اینجا حضور دارند و همچنین چهار تیم چهار نفری دامپزشکی به صورت سیار به روستاها سرکشی و خدمات خود را ارائه می دهند و در کنار آنان نیز یک گروه برای آموزش پیشگیری از بیماری ها در روستاها حضور دارند.
مدیر اجرایی گروه جهادی شهید هدایت اظهار داشت: بیماران از نقاط مختلف منطقه به صورت رایگان به محل درمانگاه های برپا شده منتقل و رایگان هم بازگردانده می شوند.
قابل ذکر است: این گروه جهادی روزانه به 500 نفر در درمانگاه های پزشکی دندانپزشکی خدمات درمانی ارائه خواهند داد.
شهرستان بندرلنگه در 251 کیلومتری غرب بندرعباس واقع شده و با هشت هزار و 210 کیلومتر مربع مساحت دارای پنج شهر به نام های ( بندرلنگه، کیش، کنگ، بندر چارک، لمزان) و چهار بخش به نام های (مرکزی- مهران-شیبکوه –کیش ) است.
3219/2094

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي لنگه هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۴۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰۰۰ مصدوم حوادث ترافیکی در کردستان خدمات درمانی رایگان دریافت کردند

رئیس مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی کوثر سنندج گفت: سال گذشته به بیش از شش هزار مصدوم حوادث ترافیکی در استان کردستان، خدمات درمانی رایگان در بیمارستان کوثر سنندج ارائه شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، محمد آزاد ماجدی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ بیش از شش هزار نفر از مصدومان حوادث ترافیکی که از طریق اورژانس پیش‌بیمارستانی یا به صورت شخصی به این مرکز مراجعه کرده‌اند، به صورت رایگان پذیرش و درمان شده‌اند.

وی افزود: با توجه به اینکه بیمارستان کوثر مرکز ترومای استان بوده، در سال گذشته بالغ بر ۲۰ هزار عمل جراحی در این مرکز صورت گرفته است.

رئیس مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی کوثر سنندج خاطرنشان کرد: سال گذشته در مجموع ۲۰۳ هزار نفر به اورژانس بیمارستان کوثر مراجعه و مورد پیگیری و درمان قرار گرفته‌اند.

کد خبر 739984

دیگر خبرها

  • فعالیت ۳۵ گروه جهادی نشاط اجتماعی در کشور
  • خدمت‌رسانی دندانپزشکان از سراسر کشور به زائران رضوی
  • ۶۰۰۰ مصدوم حوادث ترافیکی در کردستان خدمات درمانی رایگان دریافت کردند
  • ۱۱ هزار گروه جهادی در نوروز خدمت‌رسانی می‌کنند
  • پیمودن هزاران کیلومتر فاصله برای خدمت به هموطنان قصرقندی
  • انجام ۹۰۰ ویزیت رایگان در اردوی جهادی گروه حکمت
  • واکسیناسیون رایگان ۱۴ هزار سگ جهت پیشگیری از هاری
  • تجلیل از ۵۵ جهادگر برتر شهرستان بیرجند
  • فعالیت گروه جهادی مدافعین حرم استان مازندران در شهرستان قصرقند
  • واکسیناسیون رایگان بیش از ۴۶۰ هزار راس دام سبک و سنگین در مه ولات