Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارحوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،رویدادهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری تیر ماه سال 97  را در این بسته خبری مشاهده کنید.

۳۱ مرداد ماه آخرین مهلت ارسال آثار نخبگان بازنشسته کشوری

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: بازنشستگان کشوری نخبه تا پایان 31 مرداد ماه برای ارسال آثار خود به صندوق بازنشستگی کشوری مهلت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تهرانی‌ها بیشترین حقوق بگیر صندوق بازنشستگی هستند

مدیر کل دفتر توسعه سیستم‌های صندوق بازنشستگی کشوری گفت: بیشترین جامعه حقوق بگیر صندوق بازنشستگی کشوری را بازنشستگان تهرانی تشکیل می‌دهند.

آموزش و پرورشی‌ها 58 درصد حقوق بگیران صندوق بازنشستگی را تشکیل می‌دهند

مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه سیستم‌های صندوق بازنشستگی کشوری گفت: بازنشستگان آموزش و پرورش با 58.55 درصد بیشترین تعداد حقوق بگیران صندوق را شامل می‌شوند.

ضرورت حرکت به سمت نظام اجتماعی چند پایه

ربیعی گفت: برای تحقق رفاه اجتماعی باید شرایطی را به وجود آوریم تا به سمت نظام اجتماعی چند پایه پیش برویم.

بازنشستگان تهرانی همچنان بدون خانه امید

مدیر کل امور اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: بازنشستگان تهرانی هنوز خانه امید ندارند و در این موضوع نیازمند تعامل بیشتر با شهرداری هستیم.

افزایش حقوق و وام ضروری بازنشستگان کشوری

جمشید تقی زاده از افزایش وام ضروری بازنشستگان کشوری به ۵ میلیون تومان خبر داد و گفت: این افزایش از شهریور ماه سال جاری اعمال می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت کار صندوق بازنشستگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۴۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان پرداخت افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد

به گزارش همشهری آنلاین،‌ میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در پاسخ به پرسشی در مورد زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی اظهار داشت: افزایش حقوق از ماه آینده برای بازنشستگان و مستمری بگیران اعمال می‌شود و ما به التفاوت فروردین در خرداد به این افراد پرداخت خواهد شد.

وی افزود: هنوز میزان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی به صورت دقیق و قطعی معلوم نشده و این افزایش متفاوت از روال پرداختی بازنشستگان دولتی و صندوق بازنشستگی است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه چهارچوب کاری سازمان تأمین اجتماعی برای پرداخت حقوق بازنشستگان متفاوت است و بعد از تصویب در هیأت وزیران اجرایی خواهد شد، گفت: مابه التفاوت پرداختی فروردین بازنشستگان در خرداد به حساب بازنشستگان واریز می‌شود.

کد خبر 845527 منبع: مهر برچسب‌ها حقوق و دستمزد بازنشستگان تامین اجتماعی خبر مهم

دیگر خبرها

  • خبر مهم از زمان دقیق افزایش حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۳
  • افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از این ماه
  • زمان پرداخت افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • جزئیات افزایش چشمگیر حقوق بازنشستگان با احکام جدید
  • پرداخت حقوق فروردین بازنشستگان صندوق فولاد با افزایش ۲۰ درصدی
  • حقوق بازنشستگان با چه فرمولی افزایش یافت ؟
  • حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود
  • زمان و شرط اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • زمان و شرط اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد/ اعلام جزییات
  • زمان و شرط اجرای «همسان‌سازی حقوق بازنشستگان»