Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@07:43:03 GMT

زنجانی ها کمک های نقدی را از مسیرهای قانونی واریز کنند

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۴۷۰۱

زنجانی ها کمک های نقدی را از مسیرهای قانونی واریز کنند

زنجان - ایرنا - مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: شهروندان زنجانی کمک های نقدی خود را به سیل زدگان شمال کشور از طریق مسیرهای قانونی این جمعیت واریز کنند.

شهرام میرزایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به دنبال درخواست های متعدد مردمی و ساماندهی و تمرکز دریافت کمک های نقدی و جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی از احساسات عمومی، فراخوان جدید جلب مشارکت های مردمی جمعیت هلال احمر پس از زلزله کرمانشاه به سیل زدگان شمال کشور اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: بدین ترتیب هموطنان کشورمان می توانند برای اهدای کمک های نقدی خود برای جبران خسارات سیل زدگان شمال کشور از مسیرهای قانونی اقدام کنند.
این مسئول ادامه داد: بر این مبنا شماره حساب 99999 نزد تمامی بانک های کشور به نام جمعیت هلال احمر و واریز از طریق شماره کارت: 6104337770064606
، شماره شبای بانک ملت: 920120/0000/0000/0000/099999 یا واریز از طریق موبایل: *780*112# اقدام کنند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خاطر نشان کرد: حساب رسمی مشارکت های مردمی جمعیت هلال احمر تحت نظارت تمامی دستگاههای ذیربط قرار دارد و هرگونه جلب مشارکت از این طریق تا اطلاع ثانوی در اختیار سیل زدگان شمال کشور قرار خواهد گرفت.
به گزارش ایرنا، جمعیت هلال احمر استان زنجان نیز در راستای کمک به هموطنان سیل زده در استان های شمالی کشور روز گذشته یکهزار 400 بسته اقلام غذایی 72 ساعته جمعیت هلال احمر استان زنجان شامل برنج ، روغن. انواع کنسروجات.اقلام زیستی برای کمک رسانی به آسیب دیدگان ارسال شد.
به گزارش ایرنا، استان شمالی، ساحلی و مرزی گلستان از دوشنبه هفته گذشته تاکنون بارش های کم نظیری را شاهد بود که علاوه بر خسارت فراوان به زیرساخت های این استان؛ جان دو نفر را نیز گرفته است.
بارش بیش از 300 میلیمتری در حدود 35 ساعت که با آب ناشی از برف ذوب شده قبلی توامان شد باعث سرریز شدن سدهای گلستان و بوستان و طغیان رودخانه ها شد بطوری که ابتدا شهر گنبد را به زیر آب برد و سپس روانه شهرها و روستاهای شمالی و غربی استان شد.
9646/8068

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي هلال احمر زنجان كمك هاي مردمي سيل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۴۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه آموزش‌های امدادی هلال‌احمر بیرجند به بیش از ۱۱ هزار نفر از نیرو‌های مسلح

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، حسین ذاکریان گفت: با توجه به امضای تفاهم‌نامه میان جمعیت هلال احمر و قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی نیرو‌های مسلح، جمعیت هلال احمر بیرجند در سال ۱۴۰۲ برای کارکنان وظیفه پادگان‌های این شهرستان، دوره‌های کمک‌های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات را برگزار کرد.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند افزود: در این رابطه ۱۶۷ دوره توسط واحد آموزش جمعیت هلال احمر بیرجند در سال گذشته در پادگان محمد رسول الله (ص)، پادگان ۰۴ و سپاه انصارالرضا (ع) بیرجند برگزار شده است.

ذاکریان از ارائه آموزش‌های امدادی به ۱۱ هزار و ۱۶۴ نفر از نیرو‌های مسلح خبر داد.

وی با قدردانی از مربیان مجرب این دوره‌ها افزود: این آموزش‌ها در سال ۱۴۰۳ نیز برای نیرو‌های مسلح برنامه‌ریزی شده است.

دیگر خبرها

  • اعزام ۱۰ تیم امدادی هلال احمر یزد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • ارائه آموزش‌های امدادی هلال‌احمر بیرجند به بیش از ۱۱ هزار نفر از نیرو‌های مسلح
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی ها به مردم غزه
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی‌ها به مردم غزه
  • یاس، طرحی برای توانمندی دختران در مناطق کم برخوردار
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی مردم نوعدوست زنجان به همنوعان در غزه
  • آخرین وضعیت اقدامات امدادی در سیل جنوب کشور/ امدادرسانی به هزار نفر و تداوم آماده‌باش
  • امدادرسانی به ۱۳۵ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان
  • سیل و آبگرفتگی در این ۷ استان
  • امدادرسانی هلال احمر ایلام در دو سال گذشته ۹۰ درصد افزایش یافته است‌