Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@23:34:14 GMT

بیماران خاص برای دسترسی به دارو مشکلی ندارند

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۴۷۲۲

بیماران خاص برای دسترسی به دارو مشکلی ندارند

زنجان - ایرنا - معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: طبق تمهیدات انجام گرفته بیماران خاص در تعطیلات نوروز مشکلی در تامین داروهای مورد نیاز داشته و می توانند به راحتی از محل مورد نظر تهیه کنند.

دکتر جواد تاج کی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس بیماران خاص برای تهیه داروهای خود در روز های تعطیلات نوروزی می توانند از ساعت 9 تا 11 صبح به داروخانه رجائی شهر زنجان مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: در غیر روزهای تعطیلات نیز این گروههای هدف می توانند از شیفت صبح از ساعت 7:30 دقیقه صبح تا 14:30 و عصرها نیز از ساعت 16:30 تا 20:30 اقلام دارویی مورد نظر خود را دریافت کنند.
این مسئول ادامه داد: برای رفاه خاطر شهروندانی زنجانی و مسافران نوروزی نیز به داروخانه روزانه نیز مجوز داد شد که در طول ایام تعطیلات نوروزی نیز نسبت به خدمات دهی اقدام کنند.
وی اضافه کرد: این کار در راستای رضایتمندی و کاهش نارضایتی های احتمالی در این حوزه انجام گرفته که طی سال های گذشته مشکلاتی را موجب شده بود.
تاج کی افزود: تا کنون طی بازرسی انجام گرفته خدمات دهی در مراکز بیمارستانی، داروخانه ها مناسب بوده و مورد یا اشکال خاصی گزارش نشده است.
این مسئول با تاکید بر اینکه در طرح بسیج نوروزی نظارت های جدی در حوزه بهداشت و عرضه مواد غذایی انجام می گیرد،ادامه داد: بازرسان بهداشت محیط همه روزه در روزهای تعطیل نوروزی بر نحوه و چگونگی عرضه مواد غذایی نظارت داشته و با موارد غیر بهدشتی برخوردهای لازم انجام می گیرد.
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی زنجان ادامه داد: هم اکنون نمونه گیری های غذایی تا حدودی مشکوک از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی انجام گرفته که برای اطمینان و یا عدم اطمینان به آزمایشگاه ارسال شده است.
این مسئول خاطر نشان کرد: شهروندان و مسافران نوروزی در صورت بروز شکایت و یا تخلفات موارد را می توانند به سامانه 19 وزارت بهداشت، درمان و اموزش پزشکی و یا به شماره تلفن 3355و1 این معاونت اطلاع دهند.
8068/9646

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي علوم پزشكي زنجان بيماران خاص دارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۴۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۳۰ درصدی سرقت در نیمه اول نوروز در ایلام

جانشین فرمانده انتظامی استان پیشگیری از سرقت را از اولویت برنامه های پلیس در طرح نوروزی دانست و گفت: در نیمه اول تعطیلات نوروز شاهد کاهش ۳۰ درصدی وقوع سرقت ها بودیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، سرهنگ حسین نجفی در نهمین جلسه قرارگاه نوروزی و در جمع مسئولان انتظامی استان اظهار داشت: با تدوین برنامه های مدون و هدفمند و همچنین تلاش کارکنان انتظامی در نیمه اول تعطیلات نوروزی شاهد کاهش چشمگیر سرقت ها بودیم.

وی اضافه کرد: مصمم هستیم تا این روند کاهش سرقت ها در شیفت دوم تعطیلات نوروزی نیز ادامه دهیم که این امر مستلزم تلاش مضاعف کارکنان و همراهی و مشارکت خوب مردم است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه پلیس استان در اکثر مولفه ها موفق ظاهر شده است، تصریح کرد: آنچه که مهم و اولویت دارد، روند کشف به وقوع است، به این معنا که اگر هم سرقتی به وقوع پیوست بلافاصله پلیس با اشراف و تسلط کامل بتواند سارق یا سارقان را در کمترین زمان دستگیر کند.

جانشین فرمانده انتظامی استان در ادامه کاهش تصادفات جاده ای و برخورد با روزه خواری در ملأ عام را از دیگر برنامه های پلیس در طرح نوروزی خواند و گفت:کارکنان انتظامی در یگان‌های اجرایی بایستی با آمادگی و توان رزم عملیاتی ضمن انجام مأموریت‌ها، در هر ساعت از شبانه‌روز کار خدمات‌رسانی به مراجعان را انجام و از موکول کردن کارها به روز بعد یا پایان تعطیلات خودداری کنند.

انتهای پیام/180/

دیگر خبرها

  • تأمین قابل توجه برند اصلی داروی بیماران تالاسمی در سال ۱۴۰۲
  • چگونه می توانیم به داروهای کمیاب دسترسی پیدا کنیم
  • چگونگی کسب اطلاعات دارویی از سامانه «تیتک»
  • توصیه‌های روزه داری و مصرف دارو‌ها
  • تشدید بازرسی از داروخانه‌ها در تعطیلات نوروزی
  • مشکل جدی در تامین دارو و شیر خشک وجود ندارد
  • کاهش ۳۰ درصدی سرقت‌ها در ایلام
  • کاهش ۳۰ درصدی سرقت‌ها در نیمه اول نوروز در ایلام
  • کاهش ۳۰ درصدی سرقت در نیمه اول نوروز در ایلام
  • بیماران در سفرهای نوروزی به اندازه کافی دارو همراهشان داشته باشند