Web Analytics Made Easy - Statcounter

اراک - ایرنا - جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: نخستین محموله سپاه روح الله این استان به مناطق سیل زده استان های گلستان و مازندران ارسال شد.

سرهنگ «محسن گلشن زاده» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: نخستین محموله جمع آوری شده کمک های کارکنان سپاه روح الله استان مرکزی به دنبال بارش نزولات آسمانی و وقوع سیل در استان‌های گلستان و مازندران برابر دستور مقام معظم رهبری و فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناطق سیل‌ زده ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این محموله شامل 700 تخته پتو، 30 هزار قرص نان، لباس، کنسرو و انواع وسایل گرمایشی با 2 دستگاه کامیون به مناطق سیل ‌زده ارسال شد.
جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: شهروندان استان می توانند کمک‌های خود را از قبیل پتو، مواد غذایی، لباس نو و چادر را به پایگاه‌های مقاومت بسیج و نواحی سطح استان تحویل دهند تا در قالب کاروان کمک‌های استان به مناطق اعزام شود.
1955/3075/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سپاه روح الله ارسال كمك به مناطق سيل زده استان مركزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۴۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال ۷۰۰ بسته موادغذایی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،   وحید سلیمی روز چهارشنبه گفت: ظهر دیروز یک محموله ۲۸ تُنی موادغذایی و معیشتی به ارزش مجموع و تقریبی ۴۰ میلیارد ریال برای کمک به ۷۰۰ خانوار آسیب‌دیده از سیل اواخر سال گذشته جنوب سیستان و بلوچستان، بارگیری و به این استان ارسال شد.
سلیمی اظهار داشت: این بسته‌ها با مشارکت عمده خیرین خارج از کشور و با نقش‌آفرینی یک موسسه خیریه در تهران تهیه و با همکاری سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، از تهران بارگیری و با ۲ دستگاه تریلی به مقصد استان سیستان و بلوچستان ارسال شد.
وی محتویات هر بسته غذایی و معیشتی را شامل چهار بسته ماکارونی، ۲۰ کیلوگرم برنج، ۶ قوطی تُن ماهی، ۸۰۰ گرم سویا، ۲ کیلوگرم عدس، ۲ قوطی رب گوجه، چهار بطری روغن مایع، ۲ بسته چای،۲ کیلوگرم قند،۲ بسته بیسکویت و ۲ قالب صابون به همراه پتو برشمرد و قیمت تقریبی مجموع اقلام اهدایی را ۴۰ میلیارد ریال اعلام کرد.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با اشاره به همراهی قابل توجه عموم مردم با پویش همدلی و مهربانی جمعیت هلال‌احمر برای کمک به هموطنان سیل‌زده سیستان و بلوچستان، از نقش موثر حامیان و داوطلبان حقوقی این جمعیت در پویش یاد شده قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • ارسال ۲۲۰۰ تخته پتو به مناطق سیل‌ زده سیستا‌ن‌ و بلوچستان
  • ارسال ۲۲۰۰ تخته پتو از هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • کاهش دما در نخستین روز اردیبهشت
  • اگر اسرائیل دوباره اقدام نظامی کند، پاسخ ایران قوی‌تر خواهد بود
  • برگزاری نخستین همایش روز ملی گندم و نان در گرگان
  • محموله ۲۸ تنی مواد غذایی به مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان ارسال شد
  • بررسی موانع آغاز به کار واحدهای جدید استحصال یُد در نخستین جلسه اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان
  • محموله‌های بسته غذایی بنیاد مستضعفان به مناطق سیل‌زده کرمان اعزام شد
  • اختتامیه هفتمین جشنواره مدرسه عشق در رشت
  • ارسال ۷۰۰ بسته موادغذایی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان