Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@19:23:09 GMT

تردد در محور کوهرنگ - مسجد سلیمان ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۴۹۲۹

تردد در محور کوهرنگ - مسجد سلیمان ممنوع شد

شهرکرد- ایرنا- سرپرست پلیس راه استان چهارمحال و بختیاری از ممنوعیت تردد در محور شهرکرد، کوهرنگ به مسجد سلیمان و بالعکس از امروز یکشنبه خبر داد.

سرهنگ غلامعلی نوربخش روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به شرایط نامساعد جوی و احتمال ریزش کوه و آبگرفتگی در سطح محور اندیکا - شهرکرد، تردد کلیه وسایل نقلیه از جمله اتوبوس های مسافربری از ساعت 20 امروز یکشنبه 4 فروردین ماه تا اطلاع بعدی ممنوع اعلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: محور جایگزین این محور شهرکرد، بروجن، لردگان به خوزستان و بالعکس است.
وی نسبت به وقوع کولاک در ارتفاعات و محورهای مواصلاتی استان هشدار داد و اظهار داشت: مردم از سفرهای غیرضرور در روزهای آینده خودداری کنند.
به گزارش ایرنا، براساس آخرین نقشه های هواشناسی با تشدید فعالیت سامانه بارشی از اواخر وقت امروز تا اواخر وقت سه شنبه در سطح استان به طور متناوب بارش باران، تگرگ، رعد و برق ، بارش برف بخصوص در ارتفاعات و مناطق کوهستانی و گاه وزش باد شدید پیش بینی می شود.
شدت بارش ها برای روزهای دوشنبه و سه شنبه جاری و برای نیمه غربی و بخش هایی از جنوب استان خواهد است و با توجه به شدت قابل ملاحظه بارش ها طی این مدت، رخداد سیلاب در منطقه پیش بینی می شود.
همچنین برای امروز پدیده گرد و غبار در بخش هایی از استان انتظار می رود.
7360/6021

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي ممنوعيت تردد پليس راه محور هاي مواصلاتي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۴۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور هراز مسدود است

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،سید محسن هاشمی اظهار کرد: مسیر رفت و برگشت محور هراز به دلیل بارش باران و نبود ایمنی تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین انجام می‌شود.

وی تردد در محورهای کندوان، سوادکوه و کیاسر را عادی و روان اعلام کرد و گفت: شاهد بارش برف پراکنده در محور هراز، مه گرفتگی در تونل کندوان و محدوده گدوک سوادکوه هستیم.

وی وضعیت دیگر راه‌های استان را دارای بارندگی اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • محدودیت‌ های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • همه جاده‌های گلستان باز است/تردد در محور توسکستان فقط با زنجیرچرخ
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته به سمت مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • بارش باران محور‌های چهارمحال و بختیاری را لغزنده کرد
  • محور هراز مسدود است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است