Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با تأکید بر اهمیت تربیت نیروهای کارآمد و مؤمن در ناجا گفت: توسل، توکل و ایمان به نصرت‌های الهی باید مورد توجه نیروی انتظامی باشد. ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، به‌نقل از پایگاه خبری پلیس، آیت‌الله محمدتقی مصباح‌‌یزدی ظهر امروز در دیدار با سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی که در مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) انجام شد، با اشاره به رسیدن انقلاب اسلامی به دوران چهل‌سالگی خود اظهار داشت: هیچ‌یک از دشمنان و حتی بسیاری از دوستان نیز چندان امیدی به رسیدن انقلاب به این مرحله نداشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ارتقای کیفی و کمی انقلاب در عرصه‌های مختلف و پیشرفت‌های مادی و معنوی چیزهایی است که در دورانی به‌هیچ‌وجه قابل‌تصور نبود اما اکنون‌که به این جایگاه و نعمت رسیده باید شکرگزار آن باشیم.

استاد برجسته حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: برقراری این نظام که آرزوی انبیا و اولیای الهی بوده، قائل به عناصر و مؤلفه‌های مختلفی است که در رأس آن‌ها رهبری امام و اخلاص مردم ولایتمدار این کشور بوده و است اما در زیر این قله با عزمت، هر یک از پایه‌ها نقش خاصی دارد که بخشی از آن مستقلاً مربوط به یک‌نهاد خاص می‌شود.

وی از نیروی انتظامی به‌عنوان یکی از عناصر اصلی پیشرفت کشور و حافظ امنیت داخلی نام برد و گفت: باوجود کمبودهایی که در برخی از بخش‌هایی که در کشور است، نیروی انتظامی سیر صعودی داشته و به پیشرفت‌های چشم‌گیری رسیده است و محور همه این دستاوردها را امنیت داخلی تشکیل می‌دهد که عمده بار آن بر دوش نیروی انتظامی است.

آیت‌الله مصباح یزدی استمرار موفقیت نیروی انتظامی در انجام وظایف را وابسته به تربیت نیروهای کارآمد در رده‌های مختلف دانست و مطرح کرد: رسیدن به موفقیت نیازمند مقدماتی است که نیروی انتظامی در فراهم‌سازی این مقدمات موفق بوده است.

وی داشتن اراده، ایمان و توکل قوی را از علل رسیدن به موفقیت برشمرد و گفت: کار انسان تابع اعتقادات و ارزش‌هایی است که به آن‌ها دل‌بسته است؛ با تحولاتی که در زمینه نمایندگی ولی‌فقیه در نیروهای مسلح و نیروی انتظامی تحقق‌یافته است این مجموعه‌ها رویکردهای قابل‌تقدیری را دنبال می‌کنند.

رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: بخشی از فعالیت‌های نیروی انتظامی، فعالیت‌هایی است که باید با ارتباط با دیگر نهادها انجام شود و موفقیت در این فعالیت‌ها بستگی به ارتباط نزدیک‌تر، صمیمانه‌تر و مسئولانه‌تر با نهادها دارد هرچند تاریخ نشان داده است که زمانی نبوده که همه متصدیان در یک حکومت هماهنگ و همراه باشند.

سردار اشتری: چتر امنیتی ناجا در گلستان گسترده‌تر می‌شود/ توزیع اغذیه موجود در انبار پلیس میان مردمسردار اشتری: کاهش آمار تصادفات جاده‌ای در نوروز 98/ "کیفیت پائین خودروهای داخلی" از دلایل تصادفات استسردار اشتری در اصفهان: افزایش توان عملیاتی اولویت پلیس در سال 98 است

آیت‌الله مصباح‌یزدی بر لزوم افزایش معنویت در میان نیروهای انتظامی تأکید کرد و گفت: توسل، توکل و ایمان به نصرت‌های الهی باید مورد توجه اقشار مختلف جامعه قرار گیرد. همان‌طور که عواملی در درون کشور رفتارها و عملکردهای نادرستی دارند ازنظر کمی و کیفی کم نیستند، افرادی که در پنهان و آشکار برای نظام اسلامی کار و تلاش می‌کنند نیز کم نیستند.

انتهای پیام/ ز

R7854/P/S6,62/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۴۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت خوب یزدی‌ها در اجرای طرح نور 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به اینکه طرح نور، ضامن صیانت از ارزش‌های دینی و اسلامی است، گفت: در این طرح، اصناف، مراکز خرید، خودروها، اماکن گردشگری و فضای مجازی رصد می‌شوند و با افرادی که حجاب را رعایت نکنند برخورد قانونی می‌شود.

سردار عباسعلی بهدانی فرد افزود: اجرای طرح نور تاکنون رضایت عمومی را به دنبال داشه است و بر اساس وظایف محوله به پلیس بعنوان مجری قانون در کنار دیگر ماموریت‌های امنیتی و انتظامی، تداوم خواهد داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مشارکت خوب یزدی‌ها در اجرای طرح نور 
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • حضور کاپیتان استقلال در دادگاه با شکایت نیروی انتظامی
  • هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم
  • تاکید بر اهمیت تربیت نیروی کارآفرین
  • اگر سپاه نبود
  • مدارس غیردولتی خود را از جریان آموزش و پرورش جدا ندانند
  • پیشتازی یزدی‌ها در تربیت حافظ قرآن کریم
  • اگر سپاه نبود