Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@16:31:40 GMT

پرسپولیس پول برانکو را تامین کرد

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۴۹۴۵

پرسپولیس پول برانکو را تامین کرد

باشگاه پرسپولیس موفق شد بعد از شش ماه بخشی از مطالبات کادرفنی پرسپولیس را تامین کند.

به گزارش “ورزش سه”، سرمربی کروات پرسپولیس که پیش از ترک ایران بابت عدم دریافت مطالبات خود شاکی شده بود و با ارسال نامه‌ای به باشگاه این مساله را اعلام کرده بود، اکنون بعد از شش ماه موفق به دریافت بخشی از آن خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برانکو ایوانکوویچ که پیش از ترک ایران با نارضایتی بابت عدم دریافت مطالبات، از مدیران تیم خواسته بود تا پیش از دربی تکلیف این مطالبات را مشخص کنند، اکنون با پیغام باشگاه در خصوص تامین منابع لازم برای این مساله مواجه شده اند تا دغدغه کادرفنی از حیث مالی پیش از دربی تا حد زیادی برطرف شود و آنها موفق شوند بعد از شش ماه دریافتی داشته باشند.

برانکو ایوانکوویچ (سرمربی) پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۴۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان دوم دامغان مطالبه جدی مردم است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد حسن رستمیان پیش از ظهر آدینه در حاشیه مراسم دیدار مردمی رئیس جمهور با مردم دامغان در مصلای این شهرستان با اشاره به مطالبات جدی مردم این شهرستان از مسئولان دولتی، بیان کرد: بیمارستان دوم دامغان مطالبه جدی مردم است.

وی خواستار اجرایی شدن مصوبات سفر اول رئیس جمهور به استان سمنان در خصوص دامغان و بهداشت و درمان شد و افزود: بیمارستان دوم، تجهیز اورژانس دامغان و ایجاد دانشکده پزشکی در این شهرستان مهمترین اقداماتی است که مردم از رئیس جمهور می‌خواهند تا به آنها جامه عمل بپوشاند.

امام جمعه دامغان با بیان اینکه ارتقای میراث فرهنگی شهرستان به میراث فرهنگی ویژه به واسطه تمدن هفت هزار ساله تپه حصار و داشته‌های ارزشمند دامغان در حوزه گردشگری و تاریخی گفت: داشته‌های ارزشمند دامغان می‌بایست حفظ شود.

رستمیان با بیان اینکه اختصاص یک درصد درآمد معادن شهرستان دامغان در شهرها و روستاهای شهرستان از دیگر مطالبات مردم است، ابراز کرد: دامغان پایتخت ویلایی سازی نهضت ملی مسکن در کشور است که از رئیس جمهور تقدیر می‌کنیم اما نیاز است که ساخت ساختمان‌ها ادامه پیدا کند.

وی با بیان اینکه ساختمان‌های نیمه سازه زیادی در شهرستان دامغان وجود دارد که باید تکمیل شود، افزود: رسیدگی به معیشت و مشکلات اقتصادی مردم از دیگر مطالبات مردم شهرستان از رئیس جمهور است.

کد خبر 6082384

دیگر خبرها

  • بیمارستان دوم دامغان مطالبه جدی مردم است
  • آشتیانی: صنعت نفت بعد از دریافت گل اول متلاشی شد/ شانس قهرمانی پرسپولیس زیاد است
  • قصه تکراری عیسی مقابل صنعت نفت (عکس)
  • مطالبات شهرداری‌ها از دولت در حال ثبت شدن است
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • بیش از ۵۰ درصد از دانش آموزان شیر دریافت می‌کنند
  • حکم جلب اسپانسر استقلال صادر شد!
  • محمد عمری با ملوان اوج گرفت (عکس)
  • آتش بازی ستاره عراقی سابق پرسپولیس در قطر