Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-20@01:25:45 GMT

کسری بودجه آمریکا افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۴۹۴۶

کسری بودجه آمریکا افزایش یافت

وزارت خزانه‌داری آمریکا در گزارشی اعلام کرد: کسری بودجه دولت فدرال در ماه فوریه در شرایطی به ۲۳۴ میلیارد دلار رسیده است که پیش‌بینی می‌شد این کسری ۲۲۷ میلیارد دلار باشد.

مخارج دولت در این مدت با هشت درصد افزایش در مقایسه با ماه ژانویه به ۴۰۱ میلیارد دلار رسیده است، در حالی که عایدی دولت ۱۶۷ میلیارد دلار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، عایدی دولت هفت درصد افزایش یافته است.

بنا بر اعلام این وزارتخانه، کسری بودجه دولت آمریکا در سال مالی ۲۰۱۹ معادل ۵۴۴ میلیارد دلار بوده است که در مقایسه با سال قبل ۱۵۳ میلیارد دلار افزایش یافته است. کسری بودجه دولت فدرال در سال مالی ۲۰۱۸ تنها ۳۹۱ میلیارد دلار بود.

 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: دولت آمریکا کسری بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۴۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا بیش از یک میلیارد دلار تسلیحات جدید به اسرائیل می‌دهد

به گزارش خبرگزاری مهر، وال استریت ژورنال امروز در گزارشی نوشت: دولت آمریکا درصدد تحویل یک محموله تسلیحات نظامی با ارزش بیش از یک میلیارد دلار به اسرائیل است.

در ادامه این گزارش به نقل از مسئولان آمریکایی آمده است: این بزرگترین بسته کمک ها به ارتش اسرائیل از آغاز جنگ غزه و نخستین کمک از زمان تشدید تنش‌ها میان تهران و تل آویو است.

بنابراین گزارش، این کمک ها جدا از بسته کمک های جدیدی است که از سوی کنگره آمریکا در حال بررسی است. کنگره آمریکا اخیرا در حال بررسی طرحی است که به موجب آن آمریکا گلوله های تانک و خمپاره و خودروهای زرهی جدید تحویل رژیم صهیونیستی خواهد داد.

این در حالی است که دولت آمریکا شامگاه گذشته حمایت از رژیم صهیونیستی، در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد نیز طرح ارائه عضویت کامل به فلسطین را وتو کرده بود.

کد خبر 6082550 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • آمریکا بیش از یک میلیارد دلار تسلیحات جدید به اسرائیل می‌دهد
  • برنت ۸۹ دلار و ۴۲ سنت شد
  • کسری بودجه حاصل از واردات بنزین در تبصره هدفمندی یارانه های انرژی بودجه 1403
  • آخرین وضعیت اجرای قانون بودجه کشور
  • منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند
  • حاجی بابایی: افزایش قیمت نفت تغییری در بستن بودجه ایجاد نمی‌کند
  • کسری ۲۳۰ هزار میلیارد تومانی هدفمندی یارانه‌ها
  • استرالیا بودجه دفاعی خود را افزایش می‌دهد
  • هیجانات بازار ارز تخلیه شد؟
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۹