Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا حاجی بابایی رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی پیامی پیرامون حادثه سیل استان گلستان و مازندران صادر و تاکید کرد: بی شک در حوادثی، چون سیل اخیر باید بسیج همه نیرو‌های امدادرسان و تجهیز صددرصد امکانات ومنابع دولتی جهت رفع مشکلات موجود، بسرعت در دستور کار قرار گیرد، که این مهم تا امروز نتوانسته است رضایتمندی لازم را به وجود آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه سیل استان‌های گلستان ومازندران، حکایت سختی ها، رنج واندوه هموطنان این خطه از میهنمان، خبر بسیار دردناکی است، که مردم شریف ایران رانگران کرده است.

بی شک در این حوادث باید بسیج همه نیرو‌های امداد رسان و تجهیز صددرصد امکانات ومنابع دولتی جهت رفع مشکلات موجود، بسرعت در دستور کار قرار گیرد، که این مهم تا امروز نتوانسته است رضایتمندی لازم را بوجود آورد.

فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس از ملت بزرگ ایران به عنوان نمایندگان مردم از کوتاهی‌ها و تاخیرهادر کمک رسانی به مردم گلستان و مازندارن در این حادثه، که شادی نوروز را از ملت بزرگ ایران گرفت، عذرخواهی می‌نماید و از اقدام دولت در راستای برکناری مسئولینی که در این واقعه در توجه به مردم قصور و کوتاهی داشتند، حمایت می‌کند و ضمن توصیه به اهتمام بیشتر دولت در توجه به نیاز‌های مردم سیل زده، تاکید می‌نماید، دولت باید با تمرکز بر رفع سریع نیاز‌های مردم حادثه دیده، ضمن برنامه ریزی برای جبران خسارات وارده به ویژه با توجه به گستره وسیع خسارات کشاورزان منطقه، با حداکثر توان وظرفیت، با بسیج اساتید وصاحب نظران علل بروز سیل در مناطق مختلف ایران را بررسی و گزارش خود را به نمایندگان مردم اعلام نماید.

فراکسیون نمایندگان ولایی، از همه ظرفیت‌های نظارتی و قانونگذاری برای رسیدگی ومساعدت به مردم عزیز حادثه دیده استفاده خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی اصولگرایان نمایندگان مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۵۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش رضایتمندی مردم و مسافران نکته مورد تاکید قرارگاه نوروزی پلیس

نهمین نشست قرارگاه نوروزی پلیس به ریاست سردار روانبخش و با حضور اعضا و نمایندگان ادارات و نهادهای خدماتی و امدادی در ستاد انتظامی استان کرمان برگزار شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان در این نشست پس از ارائه گزارش های کاری از سوی نمایندگان ادارات و نهادهای خدماتی و امدادی بر تامین و توزیع مناسب فراورده های سوختی در جایگاه های شهری و بین راهی سراسر استان، همکاری سازمان ها در برقراری نظم و امنیت ترافیکی و پیشگیری از تصادفات، افزایش رضایتمندی مردم و مسافران نوروزی، مشارکت با پلیس در ارتقای امنیت مناطق گردشگری و پیشگیری از سرقت در مکان های حضور مسافران تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تاکید بر ضرورت تسریع در کمک‌رسانی به مردم غزه
  • افزایش رضایتمندی مردم و مسافران نکته مورد تاکید قرارگاه نوروزی پلیس
  • ضرورت ارتقای سطح معنوی و علمی نیروهای انقلاب/ مشکلات مردم مدبرانه از نمایندگان مطالبه شود
  • حقوق کارگران ۱۵ درصد بیشتر از کارکنان دولت افزایش یافت
  • بستر افزایش نشاط اجتماعی فراهم شود/ ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت اساتید پیشکسوت
  • منتخبان مجلس دوازدهم دعواهای سیاسی را وارد مجلس نکنند
  • منتخبین مجلس دوازدهم دعواهای سیاسی را وارد مجلس نکنند
  • تشکیل مجلس جدید با ۴ فراکسیون / جریان اصولگرایی رقابت‌ها را کنار بگذارند
  • تاکید رئیس‌جمهور بر ضرورت رفع موانع مردمی‌سازی و مشارکت عمومی در امور خیر
  • تاکید رئیسی بر ضرورت رفع موانع مردمی‌سازی و مشارکت عمومی در امور خیر