Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-29@04:53:47 GMT

تلاش می‌کنیم آرامش را به مناطق سیل‌زده بازگردانیم

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۵۰۳۸

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، به منظور ارزیابی روند امداد رسانی در استان گلستان و تسریع کمک رسانی به مردم صبح امروز در این استان حاضر شد.

وی با حضور در مناطق سیل زده و گفتگو مستقیم با مردم در جریان شرایط و نیازهای اولیه آن‌ها قرار گرفت و دستورات لازم را برای تأمین اقلام مورد نیاز و امداد رسانی سریع‌تر به مردم را از سوی یکان‌های نیروی زمینی ارتش صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر سرتیپ حیدری در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده گفت: بنا بر اوامر فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) و با وجود حضور در غرب کشور، در استان گلستان حضور یافتم و طی بازدیدی هوایی از منطقه وضعیت مردم محاصره شده در مناطق سیل زده را بررسی کردم.

وی با بیان این که در صدد انتقال مردم به کمپ‌های ایمن و دارای امکانات رفاهی مناسیب هستند افزود: در این کمپ‌ها امکانات رفاهی و امدادی به خصوص مسائل بهداشتی درمانی در نظر گرفته شده است، همچنین به دنبال برپایی بیمارستان صحرایی در مناطق سیل زده هستیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به ورود قایق‌های امداد و نجات نیروی زمینی و دریایی ارتش تاکید کرد: تلاش می‌کنیم ظرف چندین ساعت آینده آرامش را به این مناطق برگردانیم. بالگردهای امدادی نیز در منطقه حضور دارند و در صدد رفع کم و کاستی‌ها هستیم.

پیش از این نیز تیپ‌های ۶۵ "نوهد" و ۱۳۰ و ۲۳۰ متحرک هجومی قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ نیروی زمینی ارتش و تکاوران و تفنگداران نیروی دریایی ارتش به مراه ادوات و ماشین آلات سبک و سنگین در مناطق سیل زده مشغول امداد رسانی شده‌اند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۵۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال از پرچم رضوی در عرشه ناوشکن دنا

آیین استقبال از خدام رضوی و پرچم حرم مطهر امام رضا(ع)، با حضور فرماندهان و کارکنان منطقه یکم امامت نیروی دریایی راهبردی ارتش بر عرشه ناوشکن تمام ایرانی دنا برگزار شد.

به گزارش ایسنا، خادمان استان قدس رضوی حامل پرچم مطهر حرم امام رضا(ع)، با استقبال فرماندهان و کارکنان منطقه یکم دریایی امامت نیروی دریایی ارتش، ضمن بیرق گردانی بر عرشه ناوشکن دنا، در جمع مشتاق و ارادتمندان دریادل این نیرو، حضور یافتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استقبال از پرچم رضوی در عرشه ناوشکن دنا
  • امنیت و آرامش مرزهای ایران اسلامی مرهون مرزبانان است
  • منابع مصری: ارتش اشغالگر قصد دارد پس از ماه رمضان به رفح حمله کند
  • جنگنده‌ای که گزینه اصلی ارتش روسیه است! (+عکس)
  • ساختار نظام سلامت ایران یک ساختار توسعه یافته در کلاس یک دنیا است
  • بازدیدعیدانه فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق مرزی جنوب شرق کشور
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق مرزی جنوب شرق
  • بازدید سردار پاکپور از مناطق مرزی جنوب شرق + فیلم
  • (عکس) جنگنده‌ای که گزینه اصلی ارتش روسیه است!
  • استاندار خوزستان شخصا مدیریت امور مناطق و سازمان های شهرداری اهواز را در دست گرفت