Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزیر امور اقتصادی و دارایی در جلسه هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان گفت: هیچ بحث و شکی در خصوص سنگینی حجم سیل در استان گلستان نیست، ولی گلایه‌های مردم از عدم اطلاع رسانی‌های جدی و شفاف در این زمینه بود.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان به نقل از شادا، فرهاد دژپسند با بیان اینکه سیل اخیر درحالی اتفاق افتاد که بسیار سنگین‌تر از تجربه سیل سال ١٣٨١ بود، افزود: این سیل خسارت بسیار کمتری به مردم وارد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه مدیران به شدت درگیر این حادثه تلخ بودند، اظهار داشت: مردم در شهرستان‌های گنبد و آق قلا نگران امنیت خانه‌های خود هستند.

وزیر اقتصاد در خصوص پیشگیری و پیش بینی این حوادث طبیعی، تصریح کرد: واحد‌های مسکونی که بیمه بودند با حضور شخص مدیرعامل بیمه ایران در ناحیه امن قرار گرفتند.

وی ضمن تاکید بر ترویج فرهنگ بیمه، گفت: از آنجا که اقتصاد استان بر پایه کشاورزی است، بیمه محصولات کشاورزی می‌تواند در این خصوص راهگشای کشاورزان استان باشد.

دژپسند با تاکید بر واگذاری وام و تسهیلات به سیل زدگان در راستای گذر از وضعیت فعلی، افزود: باید در این خصوص تعیین تکلیف شود، چراکه ساکنان مناطق سیل زده در بازپرداخت وام‌ها به مشکل برخواهند خورد.

وزیر اقتصاد خاطر نشان کرد: علاوه بر لایروبی رودخانه‌ها باید در پی انجام برنامه ریزی طرح‌های بنیادی بلند مدت‌تر باشیم.

دژپسند همچنین ضمن تاکید بر تغییر ساختار اقتصادی استان، اظهار داشت: برای این استان نیاز است چاره اندیشی اساسی طی برنامه‌های میان مدت متمایل به بلند مدت صورت گیرد.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزیر اقتصاد دارایی گلستان سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۵۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت : قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت انجام‌ گیرد

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت تغییر در تیم اقتصادی دولت را شایعه دانست و گفت: قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت انجام‌ گیرد.   به گزارش ایرنا، سپهر خلجی روز چهارشنبه و در حاشیه نشست هیات دولت در گفت‌و گو با خبرنگاران به اتفاقات مثبت در حوزه اقتصادی اشاره کرد و اظهار داشت: افزایش رشد اقتصادی، کنترل و کاهش حجم نقدینگی محصول تیم اقتصادی دولت بود که به طور منسجم انجام شد.   وی افزود: حتی تورم هم مهار شد و به اندازه یک واحد کاهش یافت. البته هدفگذاری دولت کاهش بیشتر تورم است.   رئیس شورای اطلاع رسانی دولت یادآورشد: همه این موارد محصول تلاش تیم مشترک و هماهنگ است شاید بعضی ها خیلی دوست ندارند این اتفاق بیفتد و شایعه ایجاد کنند و در واقع قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت انجام‌ گیرد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است
  • رئیسی پیگیر وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌ و بلوچستان شد
  • پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیس‌جمهور
  • رئیسی پیگیر وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌وبلوچستان شد
  • رئیسی پیگیر‌ وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌وبلوچستان شد
  • پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج در بوشهر تسریع شود
  • رئیس شورای اطلاع رسانی دولت : قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت انجام‌ گیرد
  • تکذیب تغییر در تیم اقتصادی دولت
  • تغییر در تیم اقتصادی دولت کذب است
  • نقش و جایگاه ارتش تبیین و اطلاع‌رسانی شود