Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-19@18:02:06 GMT

ارزانترین منطقه تهران برای خرید خانه کجاست؟

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۵۰۸۲

ارزانترین منطقه تهران برای خرید خانه کجاست؟

خبرگزاری میزان- بر اساس آمارهای رسمی ارزان‌ترین واحدهای مسکونی تهران در منطقه ۱۸ پایتخت واقع شده و میانگین قیمت هر مترمربع آپارتمان در این منطقه ۴.۵ میلیون تومان است.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، مطابق آمار رسمی در بهمن ماه امسال قیمت متوسط هر مترمربع واحد مسکونی در منطقه 18 تهران 4 میلیون و 565 هزار تومان بود که در مقایسه با ماه پیش از آن (دیماه 97) بالغ بر 7.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 درصد رشد را نشان می‌دهد.

در محله یافت‌آباد این منطقه واحد مسکونی 80 متری 2 سال ساخت به قیمت 247 میلیون تومان یعنی هر متر مربع حدود 3 میلیون و 87 هزار تومان و آپارتمان 71 متر با عمر 3 سال در بهداشت به قیمت 351 میلیون تومان (هر مترمربع حدود 4 میلیون و 941 هزار تومان) معامله شده است. یک واحد مسکونی 64 متری که 9 سال از زمان ساخت آن می‌گذرد به قیمت 304 میلیون تومان (هر مترمبع حدود 4 میلیون و 719 هزار تومان) فروخته شده است.

در ولیعصر واحد مسکونی نوساز با مساحت 62 متر به قیمت 493 میلیون تومان (هر مترمربع 7 میلیون و 951 هزار تومان) و آپارتمان 65 متری نوساز در این منطقه به قیمت 299 میلیون تومان (هر مترمربع حدود 4 میلیون و 60 هزار تومان) خریداری شده است.

همچنین در این منطقه واحد 130 متری 42 ساله به قیمت یک میلیارد و 325 میلیون تومان یعنی هر مترمربع حدود 10 میلیون و 270 هزار تومان در سامانه کد رهگیری ثبت معامله شده است.

انتهای پیام/
منبع: تسنیم
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: میزان خانه منزل گران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۵۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی و یک‌هزار و ۱۵۸ قطعه زمین طرح جوانی جمعیت در استان سمنان 

مراسم واگذاری ۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی و یک‌هزار و ۱۵۸ قطعه زمین طرح جوانی جمعیت برای استان سمنان با حضور رییس جمهور به صورت متمرکز در شاهرود برگزار شد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سیدابراهیم رئیسی رییس جمهور شامگاه پنجشنبه در قالب برنامه‌های سفر دولت سیزدهم به استان سمنان، واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی و همچنین زمین‌های مرتبط با اجرای طرح جوانی جمعیت را به شهروندان متقاضی و دارای شرایط واگذار کرد.

این واگذاری‌ها شامل ۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی و یک‌هزار و ۱۵۸ قطعه زمین طرح جوانی جمعیت بود.

این زمین‌ها به صورت قواره‌های ۲۰۰ متری و برای ساخت خانه‌های یک طبقه حیاط دار است و به کسانی تعلق می‌گیرد که فرزند سوم و یا بیشتر آن‌ها در سال ۱۴۰۰ به بعد متولد شده باشد.

همچنین خانه‌های واگذار شده در قالب طرح‌های نهضت ملی مسکن، مقاوم سازی خانه‌های روستایی و بازآفرینی شهری ساخته شده است.

دیگر خبرها

  • واگذاری ۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی و یک‌هزار و ۱۵۸ قطعه زمین طرح جوانی جمعیت در استان سمنان 
  • تحویل هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان آذربایجان شرقی
  • تحویل یک هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان آذربایجان شرقی
  • بیش از ۲ میلیون خانه در حال ساخت است
  • ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار خانه در حال ساخت است
  • با ۵ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم؟ (+ جدول)
  • با ۵ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم؟
  • قیمت پیشنهادی آپارتمان در منطقه ۵ تهران
  • ساخت و تعمیر ۲۶۰ واحد مسکونی محرومان در لرستان
  • رهن کامل خانه در شهرک غرب تهران چند؟