Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، بخشی شهردار نهبندان  گفت: نهبندان به دلایل متعدد از جمله شهرهای مسافر پذیر خراسان‌جنوبی است.

شهردار نهبندان بیان کرد: از آنجایی که شهر نهبندان در مسیر سفر زائران استان‌های جنوبی و سیستان و بلوچستان به مشهد الرضا (ع) قرار دارد، به میقات الرضا مشهور است و بسیاری از این زائران یک شبانه روز را در نهبندان اسکان دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشی ادامه داد: همچنین در نهبندان به واسطه جاذبه‌های گردشگری چون تالاب کجی و ریگ یلان نیز مسافران داخلی و خارجی متعددی به نهبندان سفر می‌کنند.

وی افزود: از این جهت تلاش کرده‌ایم که در نوروز ۹۸ فضای شهر نهبندان را با نورپردازی‌ها، ایجاد المان‌های جدید و استیکرهای متفاوت برای مسافران و شهروندان تبدیل به فضای مفرح و شاد کنیم.

شهردار نهبندان گفت: برای نوروز ۹۸ در شهر نهبندان ۳۰ استیکر و ۱۵ المان در میادین ایجاد کرده‌ایم تا در سال جدید فضای شهری متفاوتی را برای شهروندان رقم بزنیم.

بخشی اظهار کرد: نکته قابل توجه و تأمل این است که طراحی تمامی المان‌های نوروزی در شهر نهبندان با ابتکار و طراحی هنرمندان نهبندانی و همکاران شهرداری انجام گرفته که نقش مهمی در کاهش هزینه‌ها داشته است.

وی بیان کرد: از آنجایی که بلوار امام رضا (ع) مسیری است که به جاذبه‌های گردشگری نهبندان ختم می‌شود برای نوروز ۹۸ سنگفرش آن را به اتمام رساندیم.

شهردار نهبندان یادآور شد: همچنین برای نوروز ۹۸ آسفالت مسکن مهر شهر نهبندان و جدول‌کاری آن را به اتمام رساندیم.

وی با اشاره به اینکه تلاش کردیم در فضای شهری معرفی جاذبه‌های گردشگری نهبندان را نیز داشته باشیم، گفت: ۶ بنر در سطح شهر و ۱۲ بنر در پارک ورودی شهر جاذبه‌های گردشگری نهبندان را معرفی کرده است.

انتهای پیام / ط ا

 اتمام آسفالت مسکن مهر شهر نهبندان و جدول‌کاری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نوروز98 شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۵۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاذبه تنگه «کفنه لا»در شهرستان بدره

دریافت 40 MB کد خبر 6086843

دیگر خبرها

  • جاذبه تنگه «کفنه لا»در شهرستان بدره
  • 5 تا از بهترین ایالت‌های آمریکا
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران رسید
  • جاذبه های گردشگری شهرستان آبدانان
  • کشف بیش از ۹ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • چهارمین جشنواره ریواس و سبزی‌های بومی در کوهسرخ برگزار شد
  • برگزاری جشنواره ریواس و سبزی‌های بومی در کوهسرخ
  • اردیبهشت ماه؛ بهترین زمان برای دیدن جاذبه های رویایی ایلام
  • اجرای ۷ مصوبه سفر استاندار خراسان جنوبی به بندان