Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ رضا دولتشاهی، رییس پلیس راه خوزستاندر گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، درخصوص شرایط کنونی محور‌های استان گفت: بدلیل آغاز بارش باران از شامگاه گذشته و پیش بینی آغاز بارش برف طی ساعات آتی در محور اندیکا-شهرکرد، این مسیر مسدود شده است.

وی بیان کرد: همچنین بدلیل شرایط جوی، احتمال ریزش کوه نیز در این محور وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ دولتشاهی با بیان اینکه تاکنون در سایر محور‌ها مشکلی وجود ندارد افزود: تردد اتوبوس‌های کاروان‌های راهیان نور در یادمان چذابه، طلاییه بدلیل بارندگی و آبگرفتگی معابر ممنوع شده است.

افزایش ۱۱ درصدی تردد در محور‌های خوزستان

رییس پلیس راه خوزستان اظهار داشت: سایر محور‌های استان باز هستند و تردد در آن‌ها بدون مشکل در حال انجام است.

این مقام مسئول محور‌های اهواز-اندیمشک، اهواز-آبادان، اهواز-ماهشهر-هندیجان- دیلم و ایذه-دهدز را پرتردد‌ترین محور‌های استان طی روز‌های گذشته و جاری عنوان کرد.

سرهنگ رضا دولتشاهی با بیان اینکه تردد در محور‌های خوزستان ۱۱ درصد افزایش نشان می‌دهد، اذعان داشت: خوشبختانه بدلیل تغییراتی که طی بارش‌های اخیر در استان رخ داده، تردد‌ها در استان در حال افزایش است.

وی درخصوص میزان تصادفات بیان کرد: خوشبختانه کاهش تصادفات را در محور‌های خوزستان شاهد بودیم، ضمن اینکه بیش‌تر تصادفات مربوط به اهالی بومی استان هستند و مسافران درگیر این سوانح نشده اند.

انتهای پیام/گ

مسدود شدن محورهای برف گیر در خوزستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راه مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۵۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور هراز مسدود شد

به گزارش خبرنگار مهر، پلیس راه کشور اعلام کرد: بارش شدید باران و احتمال ریزش سنگ موجب انسداد محور هراز در هر دو مسیر رفت و برگشت تا اطلاع بعدی شد.

تردد در محورهای کندوان، سوادکوه و کیاسر و سایر محورها همچنان جریان دارد.

کد خبر 6085994

دیگر خبرها

  • سیلاب بهاری راه ۷ روستای مازندران را مسدود کرد
  • افزایش ۱۰ درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • افزایش ۳۱ درصدی تردد از مرز تمرچین
  • افزایش ۲۲ درصدی تولید برق در نیروگاه رامین اهواز 
  • افزایش ۳۱ درصدی تردد مسافر از مرز تمرچین پیرانشهر
  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها
  • محور هراز مسدود شد
  • افزایش ۲۱ درصدی استفاده از پابند الکترونیک در خوزستان