Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره بهزیستی شهرستان مانه و سملقان گفت: تعداد یکصد بسته مواد غذایی بین مددجویان بهزیستی که در منطقه دهستان شیرین سو از توابع بخش مانه می باشند توزیع شد.

معصومه روحی روز یک شنبه در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهارداشت: کل مبلغ هزینه شده برای این بسته ها مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال می باشد که بین مددجویان بهزیستی توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: این بسته های غذایی شامل برنج، ماکارونی،روغن، تن ماهی، قند، چای و آبنبات و... است.

 

روحی تصریح کرد: بخش مانه این شهرستان تعداد ۱۵۰ خانواده مددجوی تحت پوشش دارد که تعداد یکصد خانواده دچار خسارت های سیل شده اند.

 

شهرستان ۱۱۰ هزار نفری مانه و سملقان در ۴۵ کیلومتری غرب بجنورد واقع شده است و تعداد ۴ هزار مددجوی مستمر و غیر مستمر دارد.

پایان پیام/638

منبع: شبستان

کلیدواژه: خسارت سیل سیل خبرگزاری شبستان بارندگی و سیلاب گلستان اعتکاف مراسم اعتکاف خسارات سیل گلستان سیلاب خسارت سیلاب اجتماعی مانه و سملقان بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۵۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سلامت در مدارس شهرستان بن به صدا درآمد

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم حیدری صبح یکشنبه در مراسم نواختن زنگ سلامت، دانش‌آموزان را سفیران سلامت جامعه اظهار کرد: همزمان با آغاز هفته سلامت و در اولین روز از هفته سلامت، زنگ سلامت در مدارس شهرستان بن و به صورت نمادین در دبستان دخترانه حضرت فاطمه (س) به صدا درآمد.

وی تصریح کرد: دانش آموزان می‌توانند ارمغان آور سلامت در محیط مدرسه، خانواده و جامعه باشند.

حیدری با تأکید بر اهمیت خود مراقبتی افزود: هر شخص باید از وضعیت سلامت خود آگاهی داشته باشد و برای حفظ سلامتی خود، تغذیه سالم، ورزش و خواب کافی را در نظر بگیرد.

حجت اله نادری رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بن نیز برخی نکات آموزشی در زمینه‌ی فواید مصرف مواد غذایی سالم و مضرات مواد غذایی ناسالم را برای دانش‌آموزان تشریح کرد.

در حاشیه این مراسم نمایشگاه نقاشی با موضوع سلامتی، نمایشگاه غذا و تغذیه سالم برپا شد و از بین آثار چند اثر انتخاب و به آنها جوایزی اهدا شد.

همچنین برگزاری مسابقه پرسش و پاسخ از دانش‌آموزان برگزار و به برندگان جوایزی اهدا شد.

از یکم تا هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ به عنوان هفته ملی سلامت نام گذاری شده است.

کد خبر 6084281

دیگر خبرها

  • کشف چسب مايع غيرمجاز در مانه و سملقان
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • امحای بیش از چهار تن مواد غذایی تاریخ گذشته در گلپایگان
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد
  • ‍ضبط و توقیف ظروف بسته بندی فراورده های غذایی در نیشابور
  • گرمای جنوب کرمان رسید، کولر‌های مددجویان بهزیستی نرسید
  • زنگ سلامت در مدارس شهرستان بن به صدا درآمد