Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار غلامحسین غیب‌پرور بعداز در بازدید از مناطق سیل‌زده شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: همه نیروها باید بسیج شویم تا کارهای اولیه و اورژانسی را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مجموعه‌های مختلفی در صحنه حضور دارند، گفت: مدیریت دقیقی در منطقه وجود ندارد و بیشتر در توزیع امکانات با مشکل مواجه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غیب پرور با بیان این که آلام مردم منطقه زیاد است، گفت: مردم توقع داشتند که یکسری اقدامات مانند تنظیم سد و لایروبی گرگانرود از قبل پیش‌بینی می‌شد.

وی بیان کرد: مردم بومی می‌گفتند که راه آهن خودش تبدیل به سدی شد که مردم انتظار داشتند این موانع برطرف می‎شد.

غیب پرور با اشاره به گستردگی حجم خسارت‌ها در مناطق سیل‌زده گفت: ما به عنوان سپاه و بسیج تصمیم گرفتیم هفت استان را معین استان گلستان، پنج استان را معین مازندران و سه استان را معین خوزستان قرار دهیم.

سردار غیب‌پرور بیان کرد: در مرحله نخست مهم‌ترین کار امدادرسانی است، از هفته آینده مهم‌ترین وظیفه این است که مناطق مسکونی مردم را برای زندگی آماده کنیم. در بازسازی واحدهای مسکونی که تخریب شده هم به مردم کمک خواهیم کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: به دنبال فرمان مقام معظم رهبری امروز نخستین جلسه در سطح فرماندهان عالی رتبه نیروهای مسلح در سپاه نینوای استان گلستان تشکیل شد و مقرر شد براساس فرمان فرمانده کل قوا کار را به صورت جهشی در مناطق سیل‌زده انجام دهیم.

کد خبر 4574801

منبع: مهر

کلیدواژه: غلامحسین غیب پرور آق قلا سازمان بسیج مستضعفین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۵۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسازی ۸۹ کیلومتر از شبکه آب‎رسانی استان

به گزارش جام جم آنلاین همدان، فرهاد بختیاری‌فر اظهار کرد: ۹۸۱ کیلومتر از شبکه آب شهری استان معادل ۳۷.۲۲ درصد و ۲۸۸ کیلومتر از شبکه آب روستایی استان معادل ۷.۵ درصد به نوسازی نیاز دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه نوسازی شبکه برای جلوگیری از هدررفت آب و عبور از چالش‌های کمبود آب در این استان ضروری است، افزود: یکی از اقداماتی که با هدف کاهش میزان هدررفت آب، به صورت مداوم در دستور کار شرکت آب و فاضلاب استان قرار دارد، بازسازی شبکه و خطوط آبرسانی است.

وی با اشاره به اینکه عملیات نوسازی شبکه توزیع و انشعاب‌های آب پس از بررسی نقاط حادثه‌خیز شبکه توزیع و با هدف کاهش هدررفت آب و تأمین فشار مناسب شبکه توزیع اجرا می‌شود، بیان کرد: در سال گذشته ۹.۵ کیلومتر از شبکه آب شهری و ۷۹.۶ کیلومتر از شبکه آب روستایی در استان همدان اصلاح شده است.

بختیاری فر با تأکید بر مدیریت مصرف، تنها راه عبور از بحران کم آبی را مدیریت مصرف و صرفه‌جویی عنوان و از شهروندان درخواست کرد تا نسبت به صرفه جویی در مصرف آب، توجه ویژه‌ای داشته باشند.

دیگر خبرها

  • قطع برق ۲۲۸ روستای سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب
  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • قطع برق برخی از مناطق سیل‌زده/ خسارت به ۱۲۳ اصله پایه توزیع برق
  • جذب و توزیع هدفمند اعتبارات، مبنای عمل سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان باشد
  • بسیج امکانات وآمادگی کامل مدیریت بحران سیستان وبلوچستان
  • نبود امکانات عامل کاهش استقبال ثبت‌نام در حوزه‌های علمیه شیراز است
  • دستور استاندار سیستان و بلوچستان بر بسیج امکانات و آمادگی کامل مدیریت بحران
  • عبور موفق از پیک بار تابستان مهمترین رویکرد توزیع برق مرکزی
  • خسارت باد و باران به ۶۲ اصله پایه شبکه برق سیستان وبلوچستان
  • نوسازی ۸۹ کیلومتر از شبکه آب‎رسانی استان