Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@19:11:41 GMT

پرسپولیس بخشی از پول برانکو را تامین کرد

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۵۳۴۳

پرسپولیس بخشی از پول برانکو را تامین کرد

باشگاه پرسپولیس موفق شد بعد از شش ماه بخشی از مطالبات کادرفنی پرسپولیس را تامین کند.

به گزارش مشرق، سرمربی کروات پرسپولیس که پیش از ترک ایران بابت عدم دریافت مطالبات خود شاکی شده بود و با ارسال نامه‌ای به باشگاه این مساله را اعلام کرده بود، اکنون بعد از شش ماه موفق به دریافت بخشی از آن خواهد شد.


برانکو ایوانکوویچ که پیش از ترک ایران با نارضایتی بابت عدم دریافت مطالبات، از مدیران تیم خواسته بود تا پیش از دربی تکلیف این مطالبات را مشخص کنند، اکنون با پیغام باشگاه در خصوص تامین منابع لازم برای این مساله مواجه شده اند تا دغدغه کادر فنی از حیث مالی پیش از دربی تا حد زیادی برطرف شود و آنها موفق شوند بعد از شش ماه دریافتی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: نامه گلایه آمیز برانکو برای عرب؛ شرایط خوب نیست! منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: عید کجا برویم گام دوم انقلاب وعده های روحانی سیل گلستان برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس دربی89 قرار داد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۵۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم جلب اسپانسر استقلال صادر شد!

باشگاه استقلال مجبور به اجرای یک حکم است.

طرفداری | حکم جلب اسپانسر استقلال صادر شد.

به نقل از فرهیختگان، تیم فوتبال استقلال در فصل جاری هنوز نتوانسته براساس بندهای درج‌شده در قرارداد بازیکنان، تعهدات خود را عملیاتی کرده و این موضوع باعث شده مدیران این باشگاه از تعهدات خود عقب باشند. این در حالی است که این باشگاه در قراردادی مشکوک در ابتدای فصل با شرکت تمشک (کاسکو) برای اسپانسرینگ روی پیراهن این تیم به توافق رسید که البته این همکاری سرانجام درستی نداشت.

استقلالی‌ها قراردادی ۲۰ میلیاردی را با کاسکو منعقد کرده و هنوز بخش اعظمی از آن باقی مانده و وصول نشده است. این موضوع مورد شکایت باشگاه استقلال قرار گرفته تا جایی که شنیده می‌شود حکم جلب مدیران شرکت مقروض به استقلال صادر شده است. بر همین اساس شنیده می‌شود باشگاه استقلال ناچار به اجرای حکم و دستگیری مدیرعامل شرکت یاد‌شده تا زمان وصول بدهی خود خواهد بود. همچنین درباره شرکت همراه اول، اسپانسر فصل قبل استقلال نیز شنیده می‌شود تلاش‌ها برای زنده شدن مطالبات فصل گذشته این باشگاه ادامه داشته تا جایی که شنیده می‌شود احتمالا نیمی از این مطالبات زنده خواهد شد. همراه اول به عنوان اسپانسر فصل گذشته استقلال، به بهانه نداشتن قرارداد مکتوب با باشگاه از پرداخت مطالبات استقلال تا به امروز سر باز زده است.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • قصه تکراری عیسی مقابل صنعت نفت (عکس)
  • مطالبات شهرداری‌ها از دولت در حال ثبت شدن است
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • بیش از ۵۰ درصد از دانش آموزان شیر دریافت می‌کنند
  • حکم جلب اسپانسر استقلال صادر شد!
  • محمد عمری با ملوان اوج گرفت (عکس)
  • آتش بازی ستاره عراقی سابق پرسپولیس در قطر
  • ترمیم معضل بزرگ پرسپولیس توسط اوسمار
  • ماموریتی بزرگ در پرسپولیس که یحیی از پس آن بر نیامد اما اوسمار انجام داد