Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا، علی اسدی، معاون دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت با اشاره به محوریت گروه سلامت روان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گلستان در اجرای برنامه‌های سلامت روان در مناطق سیل زده، گفت: تشکیل کمیته حمایت‌های روانی، اجتماعی دانشگاه با هدف هماهنگی‌های لازم جهت مداخلات سلامت روان، اعزام ١٠ تیم سلامت روان (٢٠ نفر) به مناطق سیل زده جهت کمک و ارائه خدمات سلامت روان به افراد آسیب دیده و هماهنگی با گروه روانپزشکی و روانپزشکان بخش خصوصی استان جهت اعزام و استقرار روانپزشک در منطقه با هدف مداخلات روانپزشکی با هماهنگی گروه روانپزشکی دانشگاه و بخش خصوصی بخشی از این اقدامات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اسدی اظهار کرد: هماهنگی گروه سلامت روان با حوزه معاونت غذا و دارو و معاونت درمان دانشگاه جهت توزیع متادون در مرکز DIC برای بیماران تحت درمان، هماهنگی با انجمن داروسازان منطقه جهت ارسال دارو‌های روان به منطقه در صورت نیاز و هماهنگی جهت نصب بنر و پلاکارد در معابر عمومی با مفاهیم سلامت روان به منظور اطلاع رسانی از خدمات سلامت روان برای عموم از دیگر اقدامات گروه سلامت روان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گلستان است.
معاون دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت، هماهنگی جهت حضور کارشناسان سلامت روان در کنار خانواده‌های افراد فوت شده ناشی از سیل را از دیگر اقدامات انجام شده برشمرد و افزود: هماهنگی با سازمان نظام روانشناسی استان جهت اقدامات یکسان برای ارائه خدمات سلامت روان از دیگر اقداماتی است که توسط گروه سلامت دانشگاه علوم پزشکی گلستان با هماهنگی دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت در حال انجام است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا اجتماعی سلامت سیل گلستان وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۵۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولد نوزادان در قم افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه جوانی جمعیت با حضور رئیس دانشگاه و معاونین و همچنین مدیران و مسئولان بیمارستان های استان و مراکز بهداشتی برگزار شد.

دکتر مصری رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، در این جلسه با تاکید بر اهمیت فعالیت بر موضوع جوانی جمعیت و فرزندآوری گفت: باید در این راستا با تمام توان برنامه ریزی کرده و اقدامات لازم انجام شود.

وی گفت: با برنامه ریزی ها و اقدامات صورت گرفته، سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۱ شاهد افزایش نیم درصدی ولادت ها در استان قم بودیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: قطعاً یکی از دلایل این رشد جمعیت، برگرفته از اقدامات صورت گرفته توسط تیم های بهداشت و درمان در استان است که باید همواره گسترش یابد.

کد خبر 6078903

دیگر خبرها

  • پایش۸۲ درصدی جامعه هدف آذربایجان غربی در طرح پایش ملی سلامت
  • نقش گیاهان خوراکی طبیعی و دارویی در سلامت
  • آذربایجان‌غربی در جمع ۱۰ استان برتر اجرای طرح پایش ملی سلامت قرار گرفت
  • کسب رتبۀ سوم کشوری دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • تولد نوزادان در قم افزایش یافت
  • بیش از۴۷ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد در سیستان و بلوچستان معدوم شد
  • ۴۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف در مشهد مهر و موم شد
  • دانشجوی گنابادی پژوهشگر برجسته کمیته تحقیقات وزارت بهداشت شد
  • تجلیل ازدندانپزشکان شاغل در معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • کشف ۲ تن مواد غذایی فاسد در قزوین / پلمب ۳۲ واحد صنفی متخلف