Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس قوه قضاییه با صدور پیامی، به رئیس سازمان بازرسی کل کشور ماموریت داد که ضمن حضور فوری در مناطق سیل‌زده، ابعاد مختلف حادثه و روند امدادرسانی را مورد نظارت و ارزیابی قرار دهد.

متن پیام آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

خبر وقوع جاری‌شدن سیلاب در دو استان گلستان و مازندران که کام مردم عزیز این دو استان و سایر هموطنان را در روزهای آغازین سال جدید، تلخ کرد، موجب تأسف و تأثر عمیق اینجانب گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



براین اساس ضمن آرزوی بهبود وضعیت و شرایط خانواده‌های آسیب‌دیده و جبران خسارات وارده به این عزیزان و همچنین قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی همه دستگاه‌های امدادی و سایر نیروهای خدمت‌رسان و همچنین همه هموطنان بزرگواری که با ارائه کمک‌های خود سعی در کاستن از درد و رنج مردم حادثه‌دیده این مناطق داشته‌اند، رئیس محترم سازمان بازرسی کل کشور را مأمور می‌نمایم که با حضور فوری‌ در مناطق سیل‌زده، ابعاد و زوایای گوناگون حادثه و روند امدادرسانی به سیل‌زدگان را مورد ارزیابی و نظارت جدی و دقیق قرار دهند و در صورت وجود قصور یا تقصیر احتمالی از سوی هر یک از دستگاه‌ها چه در زمینه عدم‌پیش‌بینی‌های لازم که منجر به ایراد خسارت شده است و چه نقایص در کمک‌رسانی و خدمات‌رسانی به مردم، مراتب را جهت رسیدگی‌های بعدی گزارش کنند.

امید است با تشدید نظارت دستگاه قضایی بر روند خدمات‌رسانی، همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در پیام خود تصریح کردند، گوشه‌ای از آلام مردم عزیز برطرف شود.

سیدابراهیم رئیسی
رئیس قوه قضاییه
سوم فروردین ۱۳۹۸

 

اقتصادآنلاین

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000DBR برچسب ها: سازمان بازرسی کل کشور ، سیل ، قوه قضاییه ، گلستان ، ابراهیم رئیسی

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: سازمان بازرسی کل کشور سیل قوه قضاییه گلستان ابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۵۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب پنج واحد صنفی متخلف در مشهد

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: پنج واحد صنفی شامل سه آرایشگاه زنانه و ۲ واحد عرضه پوشاک و شکلات در این شهر به دلیل تخلفات متعدد پلمب شدند.

محسن صیادی روز جمعه در گفتگو با ایرنا افزود: این واحدها در گشت مشترک امروز مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد با دیگر دستگاههای نظارتی شناسایی شدند.

وی بیان کرد: پلمب این واحدها به دایل تخلفات گرانفروشی و عدم رعایت قوانین و مقررات نظام صنفی انجام گرفت.

۱۵۰ هزار واحد صنفی زیر نظر ۹۵ اتحادیه در مشهد فعالیت دارند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پلمب قدیمی‌ترین پیتزا فروشی تهران به دلیل حجاب تشکیل ۳۰ هزار پرونده عدم انجام تعهد برای خودروسازان

دیگر خبرها

  • ۵ واحد صنفی متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۵ واحد متخلف صنفی در مشهد
  • پلمب پنج واحد صنفی متخلف در مشهد
  • ۲۲ دستور رئیس قوه قضائیه خطاب به مقامات و مسئولان قضایی در سراسر کشور 
  • دستور اژه‌ای به مسئولان قضایی کشور درباره امنیتِ روان مردم
  • ۲۲ دستور رئیس قوه قضاییه خطاب به کلیه مقامات و مسئولان قضایی در سراسر کشور/ با مسدودسازی کد ملی، زندگی فرد را فلج می‌کنیم!/ انتقاد از وثیقه‌های سنگینی که با جرم متناسب نیست/ افراد در فرودگاه متوجه نشوند که ممنوع‌الخروج هستند/ به دریافت عوارض آلایندگی اهتم
  • دستور مهم اژه ای به مسئولان قضایی
  • دستور رئیس دستگاه قضا برای تحکیم آرامش و امنیت مردم
  • دستور رئیس قوه قضاییه برای تحکیم آرامش و امنیت مردم
  • منتخبان مجلس دوازدهم باید مکلف به پاسخگویی باشند/ ضرورت نظارت سخت گیرانه بر ثروت‌های ملی در استان