Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@16:58:59 GMT

جمع آوری کمک به سیل زدگان گلستان در ۱۰ فرهنگسرای تهران

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۵۴۱۳

جمع آوری کمک به سیل زدگان گلستان در ۱۰ فرهنگسرای تهران

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از صبح یکشنبه چهارم فروردین ماه در ۱۰ فرهنگ‌سرای منتخب اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردم تهران برای مناطق سیل‌زده گلستان و مازندران می‌کند. ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵ فرهنگی موسیقی و تجسمی نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این سازمان با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از صبح یکشنبه چهارم فروردین ماه در 10 فرهنگسرای منتخب اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردم تهران برای مناطق سیل‌زده گلستان و مازندران می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به نیاز مردم سیل‌زده در استان گلستان، به کنسرو غذا، پتو، قایق بادی، آب معدنی و وسایل گرمایشی، مدیریت‌های فرهنگی هنری مناطق 1، 2، 4، 5، 8، 9، 12، 15، 16 و 20 در فرهنگسراهای ملل (قیطریه)، ابن‌سینا (شهرک قدس)، اشراق (تهرانپارس)، فردوس (صادقیه)، گلستان (نارمک)، رویش (منطقه 9)، عترت (میدان امام حسین علیه‌السلام)، خاوران، بهمن و ولا (شهرری)، از صبح چهارم فروردین ماه 1398، پذیرای کمک‌های فوری شهروندان مهربان تهرانی هستند تا کمک‌های دریافتی را با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به مناطق سیل‌زده انتقال دهند.

انتهای پیام/

R1439/P/S4,40/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۵۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ کولیوندگفت: از تاریخ ۴ تا ۵ اردیبهشت، ۷ استان اصفهان، تهران، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند، که بیشترین امدادرسانی در استان‌های کرمان و اصفهان انجام شده است.


وی ادامه داد: در این بین نیرو‌های این جمعیت طی ۲۸ مورد عملیات امداد و نجات به ۶۰۹ نفر متأثر امدادرسانی کردند، ۱ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۳۷ منزل مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.


رئیس سازمان جمعیت هلال احمر کشور افزود: ۱۴۶ کیلوگرم نایلون، ۲۶ تخته موکت و ۱۴ بسته غذایی توسط نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر در بین متأثرین توزیع گردید.


رئیس سازمان هلال احمر کشور گفت:۴۳تیم عملیاتی متشکل ۱۷۱ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

دیگر خبرها

  • رودخانه «قره سو» پُرآب شد
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • برگزاری نشست «گر تو سعدی شوی» در فرهنگسرای نهج‌البلاغه
  • اولین نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» در فرهنگسرای نهج‌البلاغه
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • اجرای ۳۰ برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان/ برگزاری جشنواره «نون و نمک» در فرهنگسرای کوثر
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • ساماندهی بیش از ۷ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در تهران
  • دست یاری تهران به بلوچستان | چگونه شهرداری تهران به سیل زدگان چابهار کمک می‌کند؟
  • کمک تهران به بلوچستان | چگونه آتش نشانان تهرانی به سیل زدگان چابهار کمک می‌کنند؟