Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@08:23:06 GMT

قدردانی مدیرکل راهداری گلستان از نیروهای مسلح

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۵۴۲۸

قدردانی مدیرکل راهداری گلستان از نیروهای مسلح

مهدی میقانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: نیروهای مسلح مستقر در استان از ابتدای بروز سیلاب با بهره گیری از همه امکانات و ظرفیت نقش زیادی در رفع مشکلات مردم و مناطق سیل زده داشتند.
وی همچنین با اشاره به دستور اخیر سردار سرلشکر محمدباقری به تمام نیروهای مسلح برای پشتیبانی کامل از آسیب دیدگان سیل گفت: مشارکت بیش از گذشته نیروهای مسلح در مناطق آسیب دیده گلستان می تواند کمک موثری برای بازگشایی جاده های خسارت دیده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


میقانی اضافه کرد: هم اینک بازگشایی و برقراری تردد در جاده های آسیب دیده از سیل گلستان به ماشین آلات سنگین راهسازی احتیاج دارد.
به گفته وی اکنون جاده های خواجه نفس به گمیشان، گمیشان به سیمین شهر ، سه راهی یساقی به قره تپه و بندر ترکمن و خوش ییلاق واقع درمسیر آزادشهر به شاهرود به خاطر رانش، ریزش کوه و ورود بیش از حد گل و لای بسته است.
طبق گزارش معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان به خبرنگار ایرنا 34 گروه راهداری با بهره گیری از 139 دستگاه سبک ، نیمه سنگین و سنگین به صورت شبانه روزی در حال بازگشایی محورهای خسارت دیده و بازگشایی هستند.
آغاز فعالیت سامانه سرد و بارشی از هفته گذشته بیش از 300 میلی متر باران در گلستان بارید و ارتفاع برف در مناطق کوهستانی استان به 1.5 متر رسید که موجب طغیان رودخانه، سر ریز سدهای گلستان، بوستان و وشمگیر و آبگرفتگی و جاری شدن سیلاب شده است.
هم اکنون بخش زیادی از مناطق شمالی و غربی گلستان اعم از مزارع کشاورزی، راهها، خانه های شهری و روستایی به زیر آب رفته است.
6204/3091
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 راهداری و حمل و نقل جاده سیل شهری و روستایی مشکلات مردم نیروهای مسلح 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۵۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش نیروهای راهداری هرمزگان پس از هشدار قرمز سازمان هواشناسی کشور

به گزارش خبرآنلاین، «عباس شرفی»، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان گفت: در پی هشدار قرمز هواشناسی و احتمال وقوع سیلاب در محورهای مواصلاتی تحت پوسش این اداره کل ،۷۲ اکیپ راهداری با۲۰۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین و ۲۵۰ نیروی راهدار در محورهای موصلاتی هرمزگان مستقر شدند.


وی ادامه داد: با توجه به اعلام تشدید بارندگی در شهرستان‌های لنگه، پارسیان، میناب، رودان، حاجی آباد، بندرعباس هماهنگی‌های لازم اندیشیده و راهدارخانه‌های این شهرستان‌ها جهت کمک به مسافران تجهیز شده است.


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان افزود: با توجه به شرایط اقلیمی در روزهای اخیر،توصیه می شود مردم به اطلاعیه ها، هشدارها و اخطاریه های سازمان هواشناسی توجه و از تردد در مسیر رودخانه های محلی به شدت خودداری کنند. و قبل از تردد در محورها از طریق تماس با سامانه پاسخگویی شبانه روزی ۱۴۱ از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی راه ها و وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی آگاه شوند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895831

دیگر خبرها

  • خسارت ‌۱۵۰۰ میلیارد تومانی سیل به راه‌ های کشور
  • خسارت ‌۱۵۰۰ میلیارد سیل به راه‌های کشور
  • قدردانی طلاب و اساتید جامعه المصطفی گرگان از اقدام نیرو‌های مسلح در انجام عملیات وعده صادق
  • فیلم| تداوم عملیات بازگشایی گردنه تته در کردستان
  • حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار / امدادرسانی فوری به مسافران گرفتار در سیل
  • بازگشایی محور رودبار جنوب به کهنوج در کرمان
  • حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار
  • محور رودبارجنوب - ایرانشهر همچنان مسدود است
  • استقرار ۲۵۰ نیروی راهداری در جاده‌های هرمزگان
  • آماده باش نیروهای راهداری هرمزگان پس از هشدار قرمز سازمان هواشناسی کشور