Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، تیم‌های فوتبال ذوب آهن و سپاهان در دیداری معوقه مربوط به هفته نوزدهم به مصاف هم می‌روند و باشگاه ذوب آهن پیش از این بازی با صدور بیانیه ای در خصوص داوری، حساسیت خود را نسبت به این موضوع ابراز داشت.

در این رابطه خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد پیام حیدری داور انتخابی برای این بازی قضاوت دیدار این تیم مقابل پدیده در جام حذفی را هم بر عهده داشت که به عقیده اصفهانی‌ها وی اشتباهات تأثیر گذاری در آن بازی مرتکب شد که منجر به حذف ذوب آهن از جام حذفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذوبی ها غیبت چند هفته‌ای حیدری از صحنه‌های داوری پس از آن بازی را هم بی ارتباط با اشتباهات آن بازی نمی‌دانند و معتقدند وی به همین دلیل با محرومیت روبرو بوده است.

حال و در شرایطی که دو تیم اصفهانی با انگیزه‌های متفاوتی برای این بازی بزرگ و معوقه آماده می‌شوند، انتخاب حیدری برای قضاوت، ذوب آهنی‌ها را حساس کرد تا آنها بیانیه صادر کنند.

از آنجایی که سپاهان با چهار تیم پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی و پدیده در کورس قهرمانی قرار دارد، قطعاً این بازی و نتیجه آن برای این چهار تیم هم حساسیت زیادی خواهد داشت و اتفاقات بازی توسط این تیم‌ها و هواداران آنها با دقت رصد خواهد شد.

دیدار دو تیم از ساعت ۱۷ روز ششم فروردین و به میزبانی سپاهان در اصفهان برگزار خواهد شد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۵۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود یک بازیکن در دربی اصفهان به چشم آمد

به گزارش ورزش سه، ستاره بازی رفت سپاهان در دیدار رفت در بازی امروز غایب است و ستاره جوان طلایی‌پوشان این دیدار را به دلیل مصدومیت از دست داده است.

محمدجواد حسین نژاد اولین بازی درخشان خود در ترکیب سپاهان را در دربی اصفهان انجام داد و پس از عملکرد خیره‌کننده در این مسابقه به سطح اول فوتبال ایران معرفی شد و پس از آن در ترکیب این تیم حضور نسبتا ثابت پیدا کرد.

این ستاره جوان در بازی رفت گل و پاس گل ارسال نکرد اما با حرکات پا به توپ و دریبل‌های سریعی که می‌زد ورزشگاه را به وجد آورده بود و هواداران از ظهور یک بازیکن تکنیکی در ترکیب تیم سپاهان هیجان زده شده بودند.

محمدجواد حسین نژاد در طول لیگ برتر و مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در این فصل 3 پاس گل و 2 گل به ثمر رسانده بود و عملکرد خوبی داشت.

نبود او در این مسابقه با توجه به عملکرد در بازی رفت در این مسابقه چشم آمده و حضور او می‌توانست به جذابیت های این مسابقه کمک بیشتری کند، سپاهان در بازی رفت محمد قربانی را هم در ترکیب داشت که این بازیکن هم نیم فصل از این تیم جدا شد و در این مسابقه حضور ندارد.

دیگر خبرها

  • محمد ربیعی: این مدل بازی باب میل من نیست؛ دربی اصفهان باید جذاب‌تر باشد
  • شهریار مغانلو ترک عادت نکرد؛ گلزنی در دربی اصفهان
  • برتری سپاهان مقابل ذوب آهن در دربی معوقه اصفهان
  • سپاهان دربی اصفهان را برد/ ذوب آهن به مسیر باخت برگشت
  • صعود سپاهان در جدول با برد در دربی اصفهان
  • نبود یک بازیکن در دربی اصفهان به چشم آمد
  • سپاهان- ذوب آهن؛ نبرد مورایس و ربیعی در دربی حساس اصفهان
  • مورایس: دربی اصفهان بازی مهمی برای این شهر است
  • اعتراض سریع سپاهان به داور دربی اصفهان
  • داور دربی اصفهان اعلام شد