Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@07:47:36 GMT

افزایش 17 درصدی تردد خودروها در استان مرکزی

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۵۵۵۵

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از تردد ۵ میلیون و پانصد هزار خودرو از ابتدای طرح نوروزی تا کنون از محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

 

 

در حال تکمیل...

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۵۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک مرکزی ایران سبد دارایی‌اش را تغییر داده است

پایگاه المیادین در یادداشتی نوشت: پس از چند دهه تحریم اقتصادی علیه ایران، تل‌آویو انتظار داشت ایران به‌دلیل مشکلات اقتصادی در واکنش به حمله به کنسولگری‌اش در دمشق محتاط عمل کند، اما حملۀ موشکی ایران نشان داد این کشور از قید احتیاط فراتر رفته است.

گزارش‌های زیادی در رسانه‌های ایرانی منتشر شده که دولت ذخایر کالایی خود را در ماه‌های اخیر به‌میزان قابل توجهی افزایش داده و بخش مهمی از وابستگی میان‌مدت به واردات را رفع کرده؛ اما کارت اصلی ایران بر روی میز مربوط به تغییر سبد دارایی‌های خارجی بانک مرکزی است.

طبق اطلاعات رسیده از منابع آگاه خارجی، بانک مرکزی ایران در یک‌سال گذشته و به‌ویژه در ۳ ماه اخیر به‌شکل بی‌سابقه‌ای ذخایر طلا و فلزات گران‌بهای خود را در خزانه از منابع خارجی افزایش داده است.

بدون تردید با وجود فشار‌های تحریمی آمریکا، ایران درحال ایجاد مسیر امن برای تامین مالی تجارت خارجی است. این موضوع به تجارت غیرنفتی و بخش غیردولتی ایران نیز گسترش پیدا کرده است و تجار ایران می‌توانند برای رفع تعهد ارزی، از طلا استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • وزیر صمت: مدت گارانتی خودرو افزایش می‌یابد
  • پیش‌بینی جدید کیهان از نرخ ارز در بازار
  • راهبرد بانک مرکزی اشتباه است / زایش چهار درصد تورم با افزایش ۱۰ درصدی قیمت دلار
  • پیشرفت ۵۵ درصدی زائرسرای استان مرکزی
  • پرهیز تردد شناورها در تنگه هرمز/احتمال سیلاب در مسیل‌ها از فردا
  • زایش ۴ درصد تورم با افزایش ۱۰ درصدی قیمت دلار
  • بانک مرکزی ایران سبد دارایی‌اش را تغییر داده است
  • قیمت طلا و سکه امروز ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تحقق اشتغال ۱۷۸ درصدی استان مرکزی در سال ۱۴۰۲
  • انتظارات بیش از حد برای کنترل نرخ ارز عقلایی نیست